کد خبر : 1818362 | 17 فروردين 1401 ساعت 13:35 | 13.4K بازدید | 2 دیدگاه

با تایید باشگاه

فصل برای مدافع اسکاتلندی آرسنال تمام شد

کیه‌ران تیرنی، مدافع باشگاه آرسنال، به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیمش در دیدارهای باقی‌مانده تا پایان فصل نیست.

فصل برای مدافع اسکاتلندی آرسنال تمام شد

به گزارش "ورزش سه"، میکل آرتتا پس از شکست 0-3 برابر کریستال پالاس که باعث شد این تیم جایگاهش در جمع چهار تیم صدر جدول را از دست بدهد حالا با خبرهای بد دیگری هم روبر شده است. 
باشگاه آرسنال با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که تیرنی باید زانوی چپش را به تیغ جراحان بسپارد و به همین دلیل قادر به همراهی این تیم در دیدارهای باقی مانده تا پایان فصل جاری نخواهد بود. 
در بیانیه منتشر شده در سایت رسمی این باشگاه آمده:« تیرنی پس از جلسه تمرینی روز پنج‌شنبه احساس دردی از ناحیه زانو داشت. ارزیابی و اسکن‌های بیشتر نشان داد که این بازیکن از این ناحیه آسیب دیده است. مشورتی با متخصصان پزشکی صورت گرفته و با تصمیم این بازیکن و تیم پزشکی باشگاه قرار بر این شد که او به زودی پایش را جراحی کند. این جراحی در طی چند  روز آینده در لندن انجام خواهد شد.»

 

1703711


آنها با اشاره به طولانی شدن روند درمان این بازیکن پس از عمل اضافه کردند:« برنامه درمان تیرنی فورا پس از پایان عمل جراحی او آغاز خواهد شد و تا آن زمان بهتر می‌توان زمان دقیقی برای این بازگشت او مشخص کرد. با این حال باید گفت که او به احتمال زیاد ادامه دیدارهای این فصل را از دست خواهد داد. همه در این باشگاه از او حمایت کرده و در تلاش هستند تا تیرنی هرچه زودتر بار دیگر به میادین برگردد.»
شاگردان میکل آرتتا در حال حاضر با 54 امتیاز از 29 بازی در رده پنجم قرار دارند. تاتنهام هم امتیاز با این تیم در  رده چهارم قرار گرفته اما آرسنال یک بازی کمتر از این تیم انجام داده و این شانس را دارد که بار دیگر به منطقه کسب سهمیه لیگ قهرمانان برگردد.

دیدگاه‌ها