کد خبر : 1818380 | 17 فروردين 1401 ساعت 15:35 | 27.6K بازدید | 9 دیدگاه

لوئیس گارسیا:

رئال باشکوه‌تر است ولی چلسی صعود می‌کند

ستاره اسپانیایی سابق بارسا و لیورپول شانس صعود چلسی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان را بالاتر از رئال عنوان کرد.

رئال باشکوه‌تر است ولی چلسی صعود می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، امشب در استمفوردبریج لندن، رئال مادرید میهمان چلسی از دور رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان است. دو تیم فصل گذشته در نیمه نهایی به مصاف هم رفتند که بازی در مادرید 1-1 تمام شد ولی در لندن، چلسی توانست 2-0 برنده شده، به فینال برود و در نهایت جام را نیز بالای سر ببرد. در واقع بازی امشب می تواند برای رئال انتقامی هم باشد.

1702939

 

رئال صدرنشین لالیگا و شانس اول قهرمانی در این رقابت هاست؛ در حالی که چلسی در لیگ برتر سوم است و شنبه برابر برنتفورد و در خانه 1-4 شکست خورد. با این حال لوئیس گارسیا ستاره اسپانیایی سابق بارسا و لیورپول، معتقد است چلسی در نهایت راهی نیمه نهایی خواهد شد.

گارسیا به دیلی میل گفت:« رئال باشگاه بزرگی است و به خصوص در لیگ قهرمانان تاریخ باشکوهی دارد ولی نمی توان با قطعیت در مورد این تیم نظر داد. رئال پرنوسان کار می کند و البته غیر قابل پیش بینی و این را برابر پی اس جی ثابت کرد. در بازی شنبه برابر سلتا میانه زمین رئال خنثی شده بود و نگران کننده کار کرد. نمی توانستند بازی‌سازی کنند و مرکز میدان را به سلتا داده بودند. در سوی دیگر میدان چلسی قرار دارد و مشخص نیست چه چیزی در انتظارتان است.»

1699822

 

گارسیا ادامه داد:« پیش بینی سخت است ولی معتقدم چلسی شانس بیشتری برای صعود دارد. تیمی کامل تر هستند و به خصوص با سیستم چرخشی توماس توخل، می توانند در یک سوم پایانی بازی سرحال تر از رئال کار کنند. البته نمی دانم امشب با چه رئال مادریدی روبرو خواهیم بود و دشوار بتوان نظر داد ولی بازهم چلسی را دارای شانس بیشتر می دانم.»

دیدگاه‌ها