کد خبر : 1818396 | 17 فروردين 1401 ساعت 16:43 | 29.3K بازدید | 13 دیدگاه

آمار عجیبی که از محمد صلاح بعید بود! (عکس)

دوران ناکامی محمد صلاح، ستاره گلزن و مصری لیورپول در ترکیب این تیم ادامه دارد.

به گزارش "ورزش سه"، محمد صلاح در هفته های اخیر عملکرد چندان خوبی نداشته و نسبت به ابتدای فصل دچار افت محسوسی شده است. محمد صلاح از ماه فوریه در جریان مسابقه برای لیورپول موفق به گلزنی نشده است. از مقطع بازگشت از جام ملت های آفریقا و کسب عنوان نایب قهرمانی در لباس تیم ملی مصر، محمد صلاح تنها سه بار موفق به گلزنی شده که هر سه از روی نقطه پنالتی بوده است. در حقیقت او آخرین بار در تاریخ ۱۹ فوریه و در دیدار مقابل نوریچ موفق به گلزنی در جریان مسابقه شد و در هفته های اخیر او توفیقی در ترکیب لیورپول نداشته است.

به نظر می رسد شایعات جدایی از جمع مرسی سایدی ها و عدم توافق برای تمدید قرارداد ذهن محمد صلاح را مشغول کرده و اجازه درخشش را از این ستاره مصری گرفت. قرارداد محمد صلاح با باشگاه لیورپول در تابستان سال 2023 تمام می شود و علیرغم شایعات، هنوز توافقی روی کاغذ در مورد تمدید قرارداد صورت نگرفته است. 

در دیدار دیشب لیورپول در مقابل بنفیکا، محمد صلاح تنها 61 دقیقه در زمین حضور داشته و بعد از یک ساعت جای خود را به دیگو ژوتا داد. محمد صلاح در اواخر نیمه اول و در موقعیتی تک به تک فرصت بسیار خوبی برای باز کردن دروازه بنفیکا داشت، اما ضربه فنی او دقیق نبود و با عکس العمل سنگربان این تیم مواجه شد. در نهایت محمد صلاح با چهره ای درهم و ناراحت با یورگن کلوپ دست و بعد از یک ساعت زمین را ترک کرد تا روند ناکامی های این ستاره مصری ادامه داشته باشد.
 

1703605
1703762
1703760
1703761

دیدگاه‌ها