کد خبر : 1818397 | 17 فروردين 1401 ساعت 16:57 | 26.2K بازدید | 1 دیدگاه

هاکان چالهان اوغلو:

این مهم‌ترین ضربه کل فوتبالم بود

هاکان چالهان اوغلو، ستاره اینتر فاش کرد که ضربه پنالتی مقابل یوونتوس مهم ترین ضربه دوران حرفه ای ایش بوده است

 این مهم‌ترین ضربه کل فوتبالم بود

به گزارش "ورزش سه"، هاکان چالهان اوغلو، هافبک ترکیه ای و سابق میلان در شرایطی در فصل تابستان با انتقال رایگان از این تیم به نراتزوری پیوست که از او به عنوان جایگزین کریستین اریکسن نام برده بودند. این هفته اینتر بعد از 10 سال با تک گل هاکان چالهان اوغلو از روی نقطه پنالتی مقابل یوونتوس پیروز شد و این بازیکن مدعی شد در این مقطع تنها کسب سه امتیاز برای نراتزوری اهمیت دارد.

هاکان چالهان اوغلو در مصاحبه با اسپورت مدیاست گفت: "من همیشه می خواهم بهترین عملکردم را برای تیم ارائه دهم، اما از ابتدا می دانستم که جایگزینی کریستین اریکسن دشوار خواهد بود. شکست دادن یوونتوس در خارج از خانه هرگز آسان نیست، اما حالا باید به همین روند ادامه دهیم. 

1703763

شاید این بهترین عملکرد اینتر نبود، اما حالا تنها کسب سه امتیاز برای ما مهم است. این مهم ترین ضربه پنالتی دوران حرفه ای من بود، اما ضربه اولی را از دست دادم، به خودم اعتماد داشتم و در شانس دوم موفق به گلزنی شده تا برابر یوونتوس به برتری دست یابیم. 

من هرگز به این فکر نکردم که دومین پنالتی را نیز از دست بدهم. من به مهارت ضربه زدن خودم اطمینان داشته و مطمئن بودم که موفق به گلزنی خواهم داشت. من بابت از دست دادن اولین پنالتی از هواداران عذرخواهی کردم، زیرا می دانستم که شکست دادن یوونتوس برای آنها چقدر مهم است.

ما می خواهیم با کمک هواداران خود در دیدار بعد مقابل ورونا نیز پیروز شویم. دیگر جایی برای اشتباه وجود ندارد و ما واقعا باور داریم که می توانیم به هدف خود برسیم. دوست ندارم زیاد حرف بزنم، می خواهم اینجا بمانم و رویای من کسب موفقیت با لباس اینتر است."
 

دیدگاه‌ها