کد خبر : 1818402 | 17 فروردين 1401 ساعت 17:42 | 6.8K بازدید | 6 دیدگاه

سادیو مانه: برای دیدار با سیتی آماده می‌شویم

سادیو مانه، ستاره سنگالی لیورپول مدعی شد پیروزی این تیم برای او از گلزنی مهم تر است.

سادیو مانه: برای دیدار با سیتی آماده می‌شویم

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان نمایش درخشانی ‌مقابل بنفیکا داشته و با نتیجه 1-3 این تیم را مغلوب کرد. در اواسط نیمه اول بود که سادیو مانه ارسال دقیق لوییس دیاز را در مقابل دروازه خالی تبدیل به گل کرده و گل دوم تیمش را به ثمر رساند. حالا سادیو مانه این برتری را بسیار خوب توصیف کرده و مدعی شد آنها از همین حالا خود را مهیای دیدار بزرگ هفته بعد مقابل منچسترسیتی می کنند.

1703594

سادیو مانه گفت: "همانطور که همیشه گفته ام، مسئله اصلی این است که تیم برنده شود و این بی تردید مهم تر از گلزنی من است. من برابر بنفیکا موفق به گلزنی شدم و از این بابت خوشحالم، اما نکته مهم تر این بود که سه بار توانستیم در خانه این تیم به گل دست یابیم. ما منتظر بازی بعدی هستیم و می خواهیم در خانه کار را تمام کنیم. برتری مقابل بنفیکا یک شروع فوق العاده را در ابتدا هفته برای ما رقم زد. ما نمی توانستیم انتظار نتیجه ای بهتر از این را داشته باشیم و این نتیجه به ما کمک می کند تا برای مسابقه بعدی آماده شویم.

احتمال تغییر در ترکیب لیورپول مقابل سیتی؟ شما باید در این رابطه از رئیس سوال کنید. ما لیورپول هستیم و یک تیم پرمهره در اختیار داریم. البته گاهی اوقات تغییراتی ایجاد می کنیم تا به نفع کل تیم باشد. در این دیدار نتیجه خوبی گرفتیم و حالا خود را برای دیدار بعدی آماده خواهیم کرد."

دیدگاه‌ها