کد خبر : 1818467 | 18 فروردين 1401 ساعت 02:12 | 45K بازدید | 14 دیدگاه

کار صعود تمام نشده

آنچلوتی: شجاع بودیم، مهار بنزما غیرممکن است

کارلو آنچلوتی تاکید کرد که برتری 1-3 برابر چلسی تضمین کننده صعود نیست و از کریم بنزما نیز ستایش کرد.

آنچلوتی: شجاع بودیم، مهار بنزما غیرممکن است

به گزارش "ورزش سه"، در دومین و آخرین شب از دیدارهای دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، امشب دو بازی همزمان از ساعت 23:30 به وقت تهران برگزار شد که در یکی از آنها چلسی مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها در خانه خود ورزشگاه استمفوردبریج با نتیجه 1-3 مغلوب رئال مادرید پرافتخارترین تیم این تورنمنت شد.

در این بازی هر سه گل کهکشانی‌ها توسط ستاره فرانسوی خط حمله آنها کریم بنزما به ثمر رسید. او در دقایق 21، 24 و 46 گل‌های خود را به ثمر رساند. تنها گل چلسی هم در دقیقه 40 توسط کای هاورتز رقم خورد.

1703893


 

بنزما با سه گلی که در این بازی به ثمر رساند، پس از لیونل مسی (هشت مورد با بارسلونا)، کریستیانو رونالدو (هفت مورد با رئال مادرید و یوونتوس) و روبرت لواندوفسکی (پنج مورد با بوروسیا دورتموند و بایرن مونیخ) با چهار هت‌تریک در رده چهارم بازیکنان ثبت‌کننده بیشترین هت‌تریک در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفت.

با این نتیجه رئال مادرید به گرفتن انتقام شکست فصل گذشته‌اش از چلسی در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا نزدیک شد، چرا که در بازی برگشت با یک تساوی و حتی باخت با یک گل اختلاف هم می‌تواند صعود کند.

1703861

 

کارلو آنچلوتی که با منفی شدن تست کرونایش امروز توانسته بود خود را به لندن برساند، در پایان بازی گفت:«یک تیم شجاع بودیم و از این فاکتور برای پیروزی سود بردیم. امشب وینیسیوس و کریم بنزما در بهترین فرم بودند و والورده نیز به هر دو فوق العاده کمک رساند. باید همین بازی را در برنابئو نیز تکرار کنیم چون کار صعود تمام نشده است.»

1703866


کارلو ادامه داد:«بنزما نه فقط گلزنی بزرگ است که نقش او در برنامه های تاکتیکی تیم هم غیر قابل انکار است. او از هر لحاظ به تیم کمک می کند. مهار کریم واقعا سخت و حتی برخی مواقع غیرممکن است چون بسیار پر جنب و جوش بازی می کند.»

سرنوشت صعود:«من همیشه محتاطم و معتقدم امشب چلسی در فرم همیشگی اش نبود. در فوتبال اما همه چیز سریع تغییر می کند و باید در بازی برگشت بهترین بازی را انجام دهیم تا به دور نیمه نهایی برویم.»

دیدگاه‌ها