کد خبر : 1818468 | 18 فروردين 1401 ساعت 09:23 | 17.4K بازدید | 18 دیدگاه

ناگلزمان: خیلی بد بودیم و خوب شد فقط یک گل خوردیم

یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، اعتراف کرد که تیمش عملکرد بسیار بدی مقابل ویارئال ارائه داده است.

ناگلزمان: خیلی بد بودیم و خوب شد فقط یک گل خوردیم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ شب گذشته در دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف ویارئال رفت و نهایتاً در یک بازی سخت و پیچیده با یک گل از حریف خود شکست خورد. شاگردان اونای امری در مرحله قبلی یوونتوس را حذف کرده بودند و نشان دادند که برای بایرن مونیخ نیز حریف دست و پا بسته‌ای محسوب نمی‌شوند و به دنبال صعود به نیمه نهایی هستند.

یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، بعد از شکست تیمش مقابل ویارئال گفت: "در نهایت ما مستحق این باخت بودیم. مقابل ویارئال به اندازه کافی خوب نبودیم. در نیمه اول هنگام دفاع کردن قدرت بسیار کمی از خود به نمایش گذاشتیم وهیچ موقعیتی برای گلزنی نداشتیم. در نیمه دوم نیز بازی کاملاً درگیرانه پیش رفت."

1703898
1703899

ناگلزمان در ادامه گفت: "ما کنترل شرایط را از دست دادیم زیرا واقعاً به دنبال این بودیم که یک گل به ثمر برسانیم. با این حال ممکن بود دو گل دیگر نیز وارد دروازه‌مان شود. به طور کلی اصلاً عملکرد خوبی نداشتیم. مقابل ویارئال در همه زمینه ها خوب بازی نکردیم. این واقعیت که نتیجه فقط 0-1 است به ما برای بازی برگشت اعتماد به نفس می دهد. هفته آینده چهره متفاوتی نشان خواهیم داد."

مصدومیت ترسناک لئون گورتزکا: "یک چشم او سیاه و زخم شده بود. البته عمدی از سوی پائو تورس در کار نبود. او اصلاً لئون را ندید اما یک ضربه آرنج بسیار محکم و سخت به صورت او وارد کرد."

1703899
 

دیدگاه‌ها