کد خبر : 1818477 | 18 فروردين 1401 ساعت 10:16 | 12.1K بازدید | 6 دیدگاه

امری: هفته آینده باید از این هم بهتر باشیم

اونای امری، سرمربی ویارئال، از عملکرد شاگردانش مقابل بایرن مونیخ تمجید کرد.

امری: هفته آینده باید از این هم بهتر باشیم

به گزارش "ورزش سه"، ویارئال که در مرحله قبلی لیگ قهرمانان اروپا دست به کار بزرگی زده و یوونتوس را حذف کرده بود شب گذشته در خانه به مصاف بایرن مونیخ رفت. شاگردان اونای امری یک نمایش کاملاً منطقی و حساب شده از خود ارائه داده و نهایتاً با یک گل حریف خود را شکست دادند. زیردریایی های زرد حالا با این نتیجه حتی مدعی صعود به جمع چهار تیم نهایی چمپیونزلیگ نیز محسوب می‌شوند اما قطعاً کار آنها در مونیخ بسیار دشوار خواهد بود.

اونای امری، سرمربی ویارئال، بعد از پیروزی ارزشمند تیمش مقابل بایرن مونیخ گفت: "تیم من امشب عملاً عالی بود. ما باید هفته آینده یک گام رو به جلوی دیگر نیز برداریم. ما باید در راه تلاش برای حذف بایرن مونیخ چیزهای بیشتری از خودمان بخواهیم و همه کارهای لازم را انجام دهیم."

1703912

امری در ادامه گفت: "همه اتفاقاتی که رخ داد بخشی از تجربه ما محسوب می شود. بایرن چند موقعیت روی دروازه ما ایجاد کرد و ما هم چندین فرصت را از دست دادیم. با این حال من از نمایشی که از تیم دیدم کاملاً راضی هستم. چیزی که ما نیاز داریم این است که همواره چنین نگرشی داشته باشیم. ما باید این سطح خود را حفظ کرده و حتی هفته آینده دوباره از آن فراتر برویم."

گفتنی است ویارئال سه شنبه شب هفته آینده در ورزشگاه آلیانز شهر مونیخ مهمان بایرن نخواهد بود و با کسب یک نتیجه تساوی نیز راهی مرحله بعد خواهد شد اما قطعاً شاگردان یولیان ناگلزمان در آن مسابقه عملکرد متفاوتی از خود ارائه داده و تیم امری کار به مراتب دشوارتری خواهد داشت.

دیدگاه‌ها