کد خبر : 1818484 | 18 فروردين 1401 ساعت 11:34 | 35.1K بازدید | 8 دیدگاه

خطر بزرگی که از بیخ گوش ستاره بایرن گذشت(عکس)

لئون گورتزکا، ستاره آلمانی بایرن مونیخ در لحظات پایانی دیدار برابر ویارئال دچار یک مصدومیت نگران‌کننده شد.

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ شب گذشته در دیدار رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مهمان ویارئال بود. شاگردان یولیان ناگلزمان همان‌طور که خودش نیز بعد از بازی اعتراف کرد، نتوانستند نمایش قابل قبولی در این مسابقه ارائه دهند و نهایتاً کار را با یک گل به حریف خود واگذار کردند.

لئون گورتزکا، ستاره آلمانی بایرن مونیخ که اخیراً یک مصدومیت طولانی مدت را پشت سر گذاشته و بعد از سه ماه به میادین بازگشته، در دقیقه 62 بازی دیشب به‌عنوان یار تعویضی به زمین آمد اما در لحظات پایانی دیدار به‌خاطر یک مصدومیت نگران‌کننده از زمین خارج شد و جای خود را به مارک روکا داد.

بایرن مونیخ در حال تلاش برای به ثمر رساندن گل تساوی بود که در یک جدال هوایی مدافع ویارئال یعنی پائو تورس یک ضربه آرنج را به سر لئون گورتزکا وارد کرد. مطابق معمول داور سریع کار را متوقف کرد چرا که گورتزکا دچار آسیب دیدگی شدید شده و از ناحیه سر دچار خونریزی شده بود؛ موضوعی که باعث شد تعویض شود اما به نظر می‌رسد که مشکل جدی نداشته و به‌نوعی خطر از بیخ گوش این ستاره بایرن عبور کرده است.

1703920
1703921

همچنین یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ‌ نیز در پایان بازی درباره مصدومیت گورتزکا گفت: "یک چشم او سیاه و زخم شده بود. البته عمدی از سوی پائو تورس در کار نبود. او اصلاً لئون را ندید اما یک ضربه آرنج بسیار محکم و سخت به صورت او وارد کرد."

دیدگاه‌ها