کد خبر : 1818490 | 18 فروردين 1401 ساعت 12:17 | 24.2K بازدید | 6 دیدگاه

نظر مشترک دو ستاره بایرن درباره باخت به ویارئال

توماس مولر و جاشوا کیمیش، دو ستاره کلیدی بایرن مونیخ‌ معتقد هستند که این تیم می‌توانست گل‌های بیشتری برابر ویارئال دریافت کند.

نظر مشترک دو ستاره بایرن درباره باخت به ویارئال

به گزارش "ورزش سه"، بسیاری معتقد بودند که حتی بایرن مونیخ می‌تواند در همان بازی رفت برابر ویارئال کار صعود خود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را قطعی کند اما شاگردان یولیان ناگلزمان با یک سد محکم برخورد کرده و نهایتاً برابر تیم اونای امری با یک گل شکست خوردند.

توماس مولر، ستاره آلمانی بایرن مونیخ، بعد از شکست این تیم برابر ویارئال گفت: " هفته آینده یک بازی خانگی داریم، 0-1 شکست خورده‌ایم. نیمه راه است. ما اکنون خودمان را جمع و جور می‌کنیم و مطمئن می‌شویم که در این هفته بوندس‌لیگا به پیروزی می‌رسیم و سپس بازی سه‌شنبه مقابل ویارئال است. ما می‌دانیم که باید چه کار کنیم. ممکن بود نتیجه بازی بدتر از این باشد."

1703926

همچنین جاشوا کیمیش، دیگر ستاره بایرن مونیخ نیز درباره این شکست گفت: "در نیمه اول اصلاً در بازی نبودیم. در نیمه دوم، بیشتر ریسک کردیم اما بعد، همه چیز کاملاً درگیرانه شد. ما باید صادق باشیم و بگوییم که خوب است که فقط یک گل دریافت کرده‌ایم. می‌دانستیم که آن‌ها ویژگی‌های مخصوص به خود را دارند و آن را در زمین مسابقه ارائه می‌دهند. از طرفی ما هم اصلا نتوانستیم کیفیت خود را به‌نمایش بگذاریم. تنها چیز خوب این است که ما یک بازی دیگر داریم و مطمئنم که در مونیخ چهره متفاوتی از خود نشان خواهیم داد."

1703924

دیدگاه‌ها