کد خبر : 1818496 | 18 فروردين 1401 ساعت 14:23 | 30.5K بازدید | 39 دیدگاه

ریو فردیناند:

از همین حالا توپ طلا را به نام کریم بنزما بزنید

ریو فردیناند، اسطوره باشگاه منچستریونایتد‌ تمجید ویژه‌ای از کریم بنزما انجام داد.

از همین حالا توپ طلا را به نام کریم بنزما بزنید

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید با پیروزی 3-1 برابر چلسی در استمفوردبریج نیمی از راه صعود به جمع چهار تیم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را طی کرد. این پیروزی نیز با درخشش ستاره اول رئال مادرید در این فصل یعنی کریم‌ بنزما حاصل شد چرا که مهاجم فرانسوی موفق شد مثل دیدار برابر پاری‌سن‌ژرمن مقابل چلسی نیز هت‌تریک کند.

بعد از نمایش خیره کننده بنزما در بازی دیشب تعریف و تمجیدهای زیادی به سمت این ستاره فرانسوی روانه شده که شاید یکی از جالب‌ترین آنها را اسطوره باشگاه منچستر یونایتد یعنی ریو فردیناند انجام داده و درخواست کرده که از همین حالا توپ طلا به نام مهاجم رئال مادرید ثبت شود.

1703916

ریو فردیناند بعد از عملکرد فوق‌العاده بنزما گفت: "باید از همین حالا توپ طلای بعدی را به نام کریم بنزما بنویسند. او دائماً به گلزنی ادامه می‌دهد. بنزما تیمش را به صدر لیگ رسانده و رئال مادرید با او در حال پرواز است. زمانی که کریستیانو رونالدو در رئال بود کریم‌ بنزما این تواضع را داشت که در پشت او قرار بگیرد زیرا می‌دانست برای تیم چه معنایی دارد اما حالا بنزما از این سایه خارج شده است.

بنزما 34 سال سن دارد و اکنون بهترین شماره 9 جهان محسوب می‌شود. او یک‌سری ویژگی‌های فوق العاده دارد؛ گلزنی، پاس گل، تغییر جریان بازی، کنترل مسابقه..."

دیدگاه‌ها