کد خبر : 1818542 | 18 فروردين 1401 ساعت 17:56 | 30K بازدید | 35 دیدگاه

کری‌خوانی جالب آینتراخت فرانکفورت برای بارسلونا

به نظر آینتراختی‌ها هراسی از بازی امشب برابر بارسا ندارند.

کری‌خوانی جالب آینتراخت فرانکفورت برای بارسلونا

 گزارش "ورزش سه"، امشب آینتراخت فرانکفورت و بارسلونا در دور رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا به مصاف هم می‌روند. 
آینتراخت فرانکفورت فرم نسبتاً خوبی دارد. آن ها در 6 بازی اخیر خود شکستی نداشته‌اند و البته که هر 3 بازی اخیر خود را با تساوی پشت سر گذاشته‌اند. آن‌ها در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ اروپا موفق به شکست دادن رئال بتیس، یکی از تیم‌های موفق در فصل جاری لالیگا شدند.

1430536

 

بارسلونا هم با ژاوی در فرم فوق العاده‌ای قرار گرفته و این تیم در 13 بازی اخیر خود متحمل هیچ شکستی نشده است. آخرین شکست این تیم در طول 90 دقیقه نیز به 23 بازی قبل باز می‌گردد. آن‌ها در 13 بازی اخیر خود 6 پیروزی با زدن 4 گل کسب کرده‌اند که آمار فوق العاده‌ای است. با وجود این شرایط مطلوب بارسا اما حریف آلمانی هراسی از تیم کاتالان ندارد.

1703117


ویدیوی اخیری که توسط صفحه توییتر آنها منتشر شده، به‌شدت بازتاب پیدا کرده است. راوی در این ویدیو به زبان انگلیسی می‌گوید:« هی بارسا، تو باشگاه بزرگی هستی، تو خیلی موفقی، سنت بی نظیری داری، شهر دلپذیری داری، فوتبال فوق العاده‌ای داری، همه تو را می‌شناسند اما ما را می‌شناسی؟ آینتراخت فرانکفورت را می‌شناسی؟ما هم جام‌هایی بردیم، ما هم اسطوره‌هایی داریم، شهر ما هم زیباست، باشد بارسا، شاید تو بیشتر برده باشی، شاید تو تحت‌تاثیر قرار نگرفته باشی، اما باید بدانی که یک چیز هست که تو نداری، باید آن را ببینی و باید آن را حس کنی... فرانکفورت منتظر است.»

در پایان این ویدیو تصاویری از هواداران آینتراخت فرانکفورت منتشر شده است که با هیجان تیمشان را تشویق می‌کنند و تهدیدی برای بازی امشب مقابل ژاوی و تیمش خواهند بود.

دیدگاه‌ها