کد خبر : 1818571 | 19 فروردين 1401 ساعت 00:07 | 14.4K بازدید | 1 دیدگاه

عزت الهی و نمره قبولی در مصاف با فولاد

الغرافه به نظر می‌رسد به آنچه در بازی با فولاد می‌خواست دست یافت. کسب یک امتیاز از بازی با فولاد برای آندره‌آ استراماچونی و شاگردانش راضی کننده بود.

به گزارش "ورزش سه"، شروع خوب در چنین تورنمنت‌هایی برای همه تیم‌ها مهم است و ممکن است حتی به بهانه کسب یک امتیاز به بازی دفاعی روی بیاورند که الغرافه در بازی با فولاد چنین خصوصیتی داشت و برای حمله اسرار داشت ابتدا توپ گیری کند و بعد روی دروازه فولاد هجوم ببرد؛ چرا که در چنین وضعیتی، هر تیمی سامان دفاعی خود را از دست می‌دهد چون در حمله است. خوشبختانه در ضد حملات مردان خط دفاعی فولاد از جمله موسی کولیبالی و عارف آغاسی خوب عمل کردند و شهاب گردان هم در خط دروازه شب موفقی داشت.

1704039

ایجاد نظم در جلوی خط دفاعی الغرافه بر عهده سعید عزت‌الهی بود؛ او هم‌چنین تلاش می‌کرد زمانی که الغرافه تصمیم به حمله می‌گیرد با پاس‌های بلند موجب غافلگیری خط هافبک تیم فولاد شود که چندین بار این کار را کرد. او به‌طور حتم نمره قبولی از استراماچونی، سرمربی الغرافه می‌گیرد و پیش بینی می‌شود در بازی‌های بعدی الغرافه در لیگ قهرمانان آسیا هم یکی از بازیکنان کلیدی تیم قطری باشد. در فصل منتهی به جام جهانی در قطر، سعید عزت‌الهی که بار دیگر جای خود را در ترکیب ثابت تیم ملی پیدا کرده؛ سعی می‌کند با نمایش‌های خوب در ترکیب تیم قطری، اعلام کند برای جام جهانی آماده است.

دیدگاه‌ها