کد خبر : 1818574 | 19 فروردين 1401 ساعت 00:34 | 20.8K بازدید | 10 دیدگاه

می توانستیم خیلی بهتر از این ببریم

نویدکیا: نیمه اول از لحاظ تاکتیکی اشتباه بازی کردیم

سرمربی سپاهان می گوید که در نیمه اول خیلی بد بودیم ولی در نیمه دوم عملکرد بهتری ارائه کردیم.

نویدکیا: نیمه اول از لحاظ تاکتیکی اشتباه بازی کردیم

به گزارش "ورزش سه"، محرم نویدکیا، سرمربی سپاهان در نشست خبری پس از بازی برابر پاختاکور ازبکستان که با برتری 3 بر یک نماینده ایران به پایان رسید، گفت: درست است که تیم من برده ولی دلم می‌خواهد واقعیت‌های فوتبال را بگویم. ما یک نیمه اولِ فوق العاده بد را داشتیم. از لحاظ نظم تاکتیکی خیلی بد بازی کردیم. هافبک‌هایمان خیلی خیلی به مدافعین نزدیک بودند و فضاهای خیلی زیادی را از دست دادیم و برای تیمی مانند سپاهان اصلا خوب نبود.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم در نیمه دوم بچه‌هایمان نسبت به نیمه اول خیلی بهتر بازی کردند و موقعیت‌های خیلی زیادی به‌دست آوردند و حتی می‌توانستیم خیلی بهتر از این ببریم. از واقعیت هم نگذریم که آنها نیز یکی دو موقعیت فوق العاده خوب داشتند که ممکن بود ما را دچار مشکل کنند. ولی روی هم رفته، باید مشکلاتی که در نیمه اول داشتیم؛ امیدوارم که بتوانیم در دیدارهای بعد، عملکرد و شرایط بهتری داشته باشیم. از بازیکنان به دلیل زحمتی که کشیدند، تشکر می‌کنم.

او درباره اینکه چه اتفاقی رخ داد که سپاهان در نیمه دوم به بازی برگشت، گفت: قبل از اینکه جواب این پاسخ را بدهم باید موضوعی را مطرح کنم. آن هم این است که ما در یکی دو روز نخست در اینجا مشکلات خیلی جزیی داشتیم ولی دوست داشتم از مسئولین برگزار کننده به‌خصوص باشگاه التعاون که تلاش‌شان را کردند تا مشکلات مختصر را رفع کنند‌؛ تشکر کنم.

نویدکیا اظهار داشت: در ابتدای صحبت‌هایم گفتم که در نیمه اول از لحاظ نظم تاکتیکی خیلی اشتباه بازی کردیم. باید قبول کنیم بعضی وقت‌ها به‌خصوص در دیدارهای اول این اتفاق برای تیمی رخ بدهد. ما مالکیت توپ را داشتیم ولی مالکیت توپی که نتوانیم به یک‌سوم دفاعی تیم حریف برسیم، به هیچ دردی نمی‌خورد. ما در نیمه دوم با صحبت‌هایی که انجام دادیم، سعی کردیم هافبک‌هایمان را به‌نحوی قرار دهیم که از نیم‌فضاهای چپ و راست هافبک‌هایشان استفاده کنیم و بیشتر در مسائل هجومی شرکت کنیم. ‌فکر می‌کنم موفق نیز شدیم.

سرمربی سپاهان در پایان اضافه کرد: در تمرینات روی ضربات ایستگاهی خوب کار کردیم. چون برنامه‌ای که داشتیم و در فیلم‌هایی که از این تیم دیده بودیم، روی ضربات ایستگاهی مشکلات کوچکی داشتند و سعی کردیم از آن استفاده کنیم و فکر می‌کنم بازیکنانمان خیلی خوب این کار را انجام دادند.

دیدگاه‌ها