کد خبر : 1818576 | 19 فروردين 1401 ساعت 00:38 | 15.3K بازدید | 5 دیدگاه

آمار؛ فولاد تیم برتر میدان بود اما ...

بر اساس داده‌های سایت‌های آنالیز، تیم فولاد در بازی با الغرافه در بیش از 67 درصد از زمان بازی صاحب توپ و میدان بود اما نتوانست از این برتری خود بهره ببرد.

به گزارش "ورزش سه"، فولاد به همین بهانه صاحب موقعیت‌های بیشتری نسبت به تیم الغرافه شد اما نتوانست از موقعیت‌ها بهره ببرد و در یکی از صحنه‌ها هم ‌توپ لوسیانو به تیرک دروازه تیم قطری برخورد کرد. در این بازی فولاد 15 بار اقدام به شوتزنی کرد و این نشان از میل بالای شاگردان جواد نکونام برای کسب سه امتیاز داشت. البته از این شوت‌ها دو سوم آن در چارچوب نبود و این بدین معنی است شاگردان کاپیتان اسبق تیم ملی برای پیروزی در لیگ قهرمانان آسیا در استفاده از موقعیت‌ها و هم‌چنین شوت به سمت چارچوب، باید دقت بیشتری داشته باشند.

1704050

دو تیم در تعداد کارت‌های دریافتی همانند نتیجه بازی برابر بودند و داور در این بازی برای مدیریت آن 6 بار از کارت زرد استفاده کرد که سهم هر دو تیم 3 کارت بود.

این بازی همراه با کسب یک امتیاز درسی خوبی برای فولادی‌ها داشت؛ اینکه برای کسب سه امتیاز تنها توپ و میدان و ایجاد موقعیت کافی نیست و باید در استفاده از موقعیت‌ها هم همانند مالکیت و ایجاد موقعیت خوب عمل کنند.

دیدگاه‌ها