کد خبر : 1818577 | 19 فروردين 1401 ساعت 00:43 | 24.9K بازدید | 1 دیدگاه

ردپای احمدزاده در بازگشت سپاهان(عکس)

بازیکن چپ‌پای سپاهان تاثیر زیادی در تغییر نتیجه تیمش از شکست به پیروزی داشت.

به گزارش "ورزش سه"، برد سپاهان در نخستین بازی فصل ۲۰۲۲ لیگ قهرمانان آسیا در حالی رقم خورد که این تیم در نیمه اول دیدار مقابل پاختاکور ازبکستان با نتیجه یک بر صفر شکست خورد، اما در ادامه مسابقه شاگردان محرم نویدکیا بازگشت شگفت‌انگیزی به بازی داشتند. در این بین نمایش فرشاد احمدزاده جالب توجه و درخشان بود.

1704053

فرشاد احمدزاده که طی سالیان اخیر همراه با تراکتور، پرسپولیس و فولاد خوزستان بازی در لیگ قهرمانان آسیا را تجربه کرده بود، فصل ۲۰۲۲ این رقابت‌ها را همراه با سپاهان ایران آغاز کرد بطوریکه در نخستین بازی برابر پاختاکور ازبکستان، دومین بازیکن تاثیرگذار تیمش پس از شهریار مغانلو بود و روی دو گل تیمش نقش داشت.

بازیکن چپ‌پای سپاهان که در نیمه اول با دو شوت محکم دروازه پاختاکور را تهدید کرد و شانس گلزنی داشت، در دقیقه ۴۹ با یک ارسال تماشایی از روی کرنر سمت چپ زمین، توپ را روی پای شهریار مغانلو فرود آورد تا این بازیکن با شوت محکم دروازه ازبک‌ها را باز کند و نماینده ایران به بازی برگردد.

1704051

احمدزاده پس از این پاس گل، در دقیقه ۵۵ هم یک ارسال بی‌نقص از روی ضربه ایستگاهی میانه زمین به مقابل تیرک دوم فرستاد تا محمد نژادمهدی، مدافع پیش تاخته سپاهان با ضربه سر به مغانلو پاس بدهد و این بازیکن هم روی کار ترکیبی که از فرشاد آغاز شده بود، گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

فرشاد احمدزاده با یک پاس گل و پایه‌گذاری گل دوم سپاهان، موجب شد تا خود و تیمش فصل ۲۰۲۲ لیگ قهرمانان آسیا را فوق‌العاده آغاز کنند و با روحیه‌ای بهتر به استقبال بازی‌های بعد بروند.

دیدگاه‌ها