کد خبر : 1818579 | 19 فروردين 1401 ساعت 00:47 | 22.5K بازدید | 8 دیدگاه

نکونام: الغرافه را مجبور به دفاع کردیم

سرمربی تیم فوتبال فولاد ایران گفت: ما توانستیم تیم خوب و پرمهره الغرافه را کنترل کنیم و آن‌ها را مجبور کردیم که تنها دفاع کنند.

نکونام: الغرافه را مجبور به دفاع کردیم

به گزارش ورزش سه، جواد نکونام پس از تساوی بدون گل امشب تیمش در اولین بازی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الغرافه، اظهارکرد: تیم ما می‌توانست بازی را ببرد و اگر با اختلاف 2 یا 3 گل می‌بردیم نتیجه عادلانه‌ای رقم خورده بود.

وی بیان کرد: ما توانستیم تیم خوب، پرمهره و با بازیکنان تاپ الغرافه را کنترل کنیم و آن‌ها را مجبور کردیم که تنها دفاع کنند. ما می‌دانستیم حریف علاوه بر این که دفاع می‌کند در ضد حمله و ضربات ایستگاهی نیز به دلیل بازیکنانی که دارند؛ می‌توانند خطرناک باشند اما توانستیم آنها را به‌خوبی کنترل کنیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد ایران گفت: ما در مالکیت توپ و ایجاد موقعیت هم توانستیم به فرصت‌های خوبی دست پیدا کنیم اما امروز واقعا بدشانس بودیم و 2 امتیاز را با بدشانسی از دست دادیم.

وی افزود: سرمربی الغرافه از فوتبال ایران شناخت دارد و مربی صاحب سبکی است و قطعا از دوستانش در ایران برای شناخت تیم ما کمک گرفته است. اما تیم ما نشان داد که می‌تواند هر تیمی را تحت فشار قرار دهد و نشان دادیم اگر بدشانسی نیاوریم؛ می‌توانیم به موفقیت برسیم. امروز شانس به ما کمک نکرد و در ضربات آخر دقت نداشتیم و همین باعث شد به یک امتیاز برسیم. از این که موقعیت‌ها را گل نکردیم ناراضی هستم اما از عملکرد بازیکنانم و دوندگی‌شان در این هوای گرم و با رطوبت رضایت دارم.

نکونام بیان کرد: هدف و برنامه ما کاملا مشخص است. در این بازی سعی کردیم به گل برسیم.6 بازی داریم و نیاز است که در تمام بازی‌ها تمرکز داشته باشیم. بازی با الغرافه تمام شد و برای ما تجربه شد. تمام برنامه و فکر ما روی بازی آینده است زیرا تیم ما عملکرد خوبی داشت و فکر می‌کنم همه تیم ما را برای این بازی خوب تحسین می‌کنند.

وی عنوان کرد: مقابل تیمی که در زمین خود با 11 نفر دفاع می‌کند؛ بازی کردیم و این‌که بتوانیم در کل بازی موقعیت ایجاد کنیم، سخت است ولی توانستیم حریف را هم با ستاره‌هایش کنترل کنیم و هم موقعیت ایجاد کردیم، ضمن این‌که آن‌ها را مجبور کردیم که فقط دفاع کنند. الغرافه خط حمله بسیار خطرناکی دارد و گلر ما علاوه‌ بر این‌که یک‌ بار هم توپِ در چارچوب نگرفت، تیم ما موفق شد موقعیت‌های خیلی خوبی خلق کند. نگاه ما به آینده و بازی بعد است.

دیدگاه‌ها