کد خبر : 1818585 | 19 فروردين 1401 ساعت 09:34 | 16.8K بازدید | 2 دیدگاه

مورینیو: باختیم اما به نیمه نهایی صعود می‌کنیم

ژوزه مورینیو، سرمربی رم، معتقد است که تیمش علیرغم شکست برابر بودو گلیمت به نیمه نهایی لیگ اروپا می‌رسد.

مورینیو: باختیم اما به نیمه نهایی صعود می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، رم شب گذشته در دیدار رفت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا در زمین بودو گلیمت به مصاف این تیم رفت و بار دیگر و این بار با نتیجه 1-2 برابر این تیم شکست خورد. 
این در حالی بود که رم در مرحله گروهی نیز با این تیم روبرو شده و در زمین آنها با نتیجه 1-6 شکست را پذیرا شده بود. هرچند آنها این بار با اختلاف گل کمتری مقابل این رقیب باختند اما حالا کار سختی در بازی برگشت در پیش دارند. 
مورینیو پس از پایان بازی به اسکای اسپورت ایتالیا گفت:«دو گل از روی ضربات شروع مجدد و انحراف توپ دریافت کردیم. ما هم گل‌های بسیاری از روی ضربات شروع مجدد به ثمر رساندیم اما گل زدن روی این ضربات خوب است و گل خوردن از آنها حس بدی دارد. گل اول واقعا مضحک بود.»

 

1700047


این مربی پرتغالی با انتقاد دوباره از وضعیت چمن زمین، آن را عامل مصدومیت مانچینی دانست که باعث شد این بازیکن زمین را ترک کند:«صادقانه چیزی که بیشترین نگرانی را برای من داشت مصدومیت مانچینی بود. این موضوع باعث نگرانی است و به خاطر چمن مصنوعی به وجود آمده است.»
سرمربی رم درباره نتیجه بازی و سرنوشت تیمش در لیگ اروپا اظهار داشت:«ما 1-2 باختیم اما حالا باید بازی برگشت را در ورزشگاه خودمان و برابر هواداران برگزار کنیم و در حال حاضر احساس می‌کنم که ما مدعی اصلی صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا هستیم.»
او با کنایه به داوری این بازی اضافه کرد:«من اعتماد کاملی به بازیکنان، ورزشگاه و حمایت مردم شهر رم دارم. مشخصا بودو گلیمت تیم بسیار دشواری برای ما است اما من اطمینان دارم که ما در بازی برگشت داور و کمک داور خوبی هم خواهیم داشت.»

دیدگاه‌ها