کد خبر : 1818586 | 19 فروردين 1401 ساعت 09:52 | 30.3K بازدید | 12 دیدگاه

بحران در دفاع بارسا؛ درد قدیمی کار دست پیکه داد

جرارد پیکه، مدافع بارسلونا، شب گذشته با یک مصدومیت قدیمی از زمین بازی بیرون رفت.

بحران در دفاع بارسا؛ درد قدیمی کار دست پیکه داد

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در دیدار رفت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا به مصاف اینتراخت فرانکفورت رفت و به تساوی 1-1 رضایت داد. 
بارسلونا در هفته‌های اخیر با توجه به غیبت سرجینیو دِست و دنی آلوس با مشکلاتی روبرو شد؛ غیبت این دو بازیکن دست ژاوی در انتخاب مدافعان مدنظرش را بسته بود اما حالا به نظر می‌رسد که کار برای این مربی کاتالان سخت‌تر از قبل شده است. 
جرارد پیکه در بازی شب گذشته پس از تنها 23 دقیقه حضور در زمین به دلیل احساس درد دیگر نتوانست به بازی ادامه دهد و از کادر فنی خواست که او را از زمین بیرون بکشند. 

 

1704068


باشگاه بارسلونا شب گذشته با انتشار بیانیه‌ای مصدومیت این بازیکن را تایید و اعلام کرد که پیکه از ناحیه عضله پای چپ احساس درد داشته است. گفته می‌شود که معاینه‌های اولیه روی این بازیکن انجام شده اما هنوز تست‌های دیگری نیز باید از او گرفته شود تا شدت این مصدومیت مشخص شود. 
ژاوی هرناندز در طول هفته‌های اخیر سعی کرده بود که از این بازیکن مراقبت و شرایط خوبی را برای او مهیا کند، چرا که گفته می‌شد پیکه از چند هفته قبل این احساس درد را داشته است اما همچنان به حضور در زمین ادامه داده بود. اما او دیگر نتوانست این شرایط را تحمل کند و مجبور شد از زمین بازی بیرون بیاید. 
حالا باید منتظر بیانیه نهایی بارسا درباره شدت مصدومیت او و مدت زمان دوری‌اش از میادین ماند تا مشخص شود که ژاوی در این مقطع حساس از فصل چند بازی را باید بدون بازیکن باتجربه تیمش در خط دفاعی سپری کند.

دیدگاه‌ها