کد خبر : 1818627 | 19 فروردين 1401 ساعت 14:57 | 3.7K بازدید | 3 دیدگاه

نه حریفی را بزرگ می‌کنیم و نه دست کم می‌گیریم؛

آقاسی: الغرافه‌‌ای ها از تساوی خوشحال هستند

مدافع تیم فوتبال فولادخوزستان می‌گوید شایسته پیروزی برابر شاگردان استراماچونی بوده‌اند.

آقاسی: الغرافه‌‌ای ها از تساوی خوشحال هستند

به گزارش "ورزش سه" عارف آقاسی مدافع تیم فوتبال فولاد خوزستان پس از تساوی بدون گل مقابل الغرافه قطر در گفتگویی با رسانه رسمی باشگاه گفت: بازی بسیار خوبی مقابل الغرافه به نمایش گذاشتیم و اگر خوش شانس بودیم می توانستیم این تیم پرمهره و پر هزینه را شکست دهیم. نشان دادیم که برای مسابقات آسیا با برنامه و با انگیزه هستیم و هیچ تیمی نمی‌تواند مارا دست کم بگیرد.
وی ادامه داد: آقای نکونام تمام نکات لازم را با توجه به آنالیز خوبی که از تیم حریف داشت به ما گوشزد کرده بود اما در زدن ضربات آخر واقعا کم شانس بودیم. نیمه دوم اجازه خودنمایی با بازیکنان الغرافه را ندادیم و آن ها راهی جز دفاع کردن نداشتند. آن ها در بسیاری از زمان های بازی وقت کشی کردند و فکر میکنم از این نتیجه کاملا راضی باشند. ما به بازی های آینده و موفقیت در این فصل از لیگ قهرمانان آسیا امیدوار هستیم و تلاش می کنیم دل هواداران فولاد و مردم خوزستان و ایران را شاد کنیم و نماینده شایسته ای برای آن ها باشیم.

بخش پایانی صحبت‌های آقاسی نیز با اشاره به بازی های بعدی فولاد خوزستان بود و افزود: از الان دیگر بازی با الغرافه را فراموش کردیم و تنها به بازی بعدی فکر می‌کنیم. شباب الاهلی هم تیم خوبی است اما مطمئنا ما همچون بازی با الغرافه با انگیزه دو چندان ظاهر می شویم. حریفی را برای خودمان بزرگ جلوه نمی دهیم و هیچ تیمی را دست کم نمی گیریم زیرا معتقدیم که تیم خوب و همدلی هستیم و می توانیم در این تورنمنت هرکاری که بخواهیم با کمک و همدلی هم انجام دهیم.

دیدگاه‌ها