کد خبر : 1818629 | 19 فروردين 1401 ساعت 15:09 | 15.2K بازدید | 10 دیدگاه

رسمی؛ شکایت فرایبورگ از بایرن مونیخ رد شد

درخواست تجدیدنظر باشگاه فرایبورگ در رابطه با دیدار برابر بایرن مونیخ رسما رد شد.

رسمی؛ شکایت فرایبورگ از بایرن مونیخ رد شد

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخِ صدرنشین ابتدای هفته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و هشتم بوندس‌لیگا به مصاف فرایبورگ رفت و نهایتا موفق شد حریف خود را با نتیجه 4-1 شکست دهد و یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک‌تر شود.

با این حال یک اتفاق جنجالی در جریان دیدار بایرن‌مونیخ برابر فرایبورگ رخ داد. ماجرا از این قرار بود که نیکلاس سوله، مدافع آلمانی بایرن مونیخ، در حالی به‌عنوان یار تعویضی وارد زمین شده که کورنتین تولیسو همچنان در میدان حضور داشت. این مسئله باعث شد که چیزی نزدیک به 17 ثانیه بایرن با 12 نفر برابر فرایبورگ به میدان برود. با این حال حریف از این موضوع مطلع شد و اعتراض آنها باعث شد که مسابقه لحظاتی متوقف شود.

1704120

در یکی، دو روز گذشته گمانه‌زنی‌های متفاوتی در این زمینه مطرح شده و حتی گفته شده که ممکن است نهایتاً بایرن مونیخ 3-0 بازنده اعلام شود. در همین راستا و همان‌طور که انتظار می‌رفت باشگاه فرایبورگ نیز رسماً شکایت خود را بابت اتفاقات رخ داده در دیدار برابر بایرن مونیخ به فدراسیون فوتبال آلمان ارائه داد.

با این وجود دقایقی پیش فدراسیون فوتبال آلمان رسماً درخواست باشگاه فرایبورگ را رد کرد و بر این اساس نتیجه دیدار این تیم برابر بایرن مونیخ همان 4-1 پابرجا باقی می‌ماند و تغییری در آن حاصل نمی‌شود.

دیدگاه‌ها