کد خبر : 1818634 | 19 فروردين 1401 ساعت 15:37 | 36.4K بازدید | 12 دیدگاه

فرامرزی: استقلال ۱۰ نفره هم خطرناک بود

مدافع پیکان می گوید در بازی های آینده جوان های این تیم بیشتر دیده می شوند.

فرامرزی: استقلال ۱۰ نفره هم خطرناک بود

به گزارش "ورزش سه"، پیکان عملکرد قابل قبولی از خود مقابل استقلال نشان داد و در نهایت بازی با نتیجه تساوی صفر_صفر به اتمام رسید محمدعلی فرامرزی در مورد این دیدار به خبرنگار ما گفت: بازی خیلی خوبی بود و بچه ها خیلی زحمت کشیدند. اگر در ضربات آخر دقت بیشتری می کردیم می توانستیم برنده بازی شویم. استقلال ۱۱ نفره هم بود موقعیت‌های زیادی داشتیم بعد از اینکه سیلوا اخراج شد فشار بیشتری آوردیم.‌ در ضربات آخر دقت زیادی نداشتیم تا گلزنی کنیم و در نهایت بازی مساوی شد.
او در مورد اینکه مجتبی حسینی قبل از بازی از بازیکنان چه خواسته‌ای داشت ادامه داد:  آقای حسینی و کادرفنی برای این بازی خیلی نظرات دقیقی داشتند هم در خط دفاع و هم حمله برنامه های زیادی داشتیم. آقا مجتبی کنار خط کمک می کند و در جو بازی حواسش هست و با ما صحبت می کند ولی حیف شد بازی را نتوانستیم ببریم.
مدافع پیکان در مورد رویارویی با مهاجمان استقلال عنوان کرد: استقلال مهاجمان خوبی دارد و تیم صدر جدول است. بازی کردن مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی خیلی سخت است چون پرس های سنگینی می کنند ولی بچه‌ها خوب کار کردند و توانستیم جلوی موقعیت ها را بگیریم.
فرامرزی در مورد جنجال هایی که بعد از اخراج سیلوا در داخل و بیرون زمین ایجاد شد نظرش را اینگونه بیان کرد: اخراج سیلوا صحیح بود، چون فوروارد ما آقای ابراهیم صالحی در موقعیتی قرار گرفت که می توانست با دروازه بان تک به تک شود. با وجود اینکه استقلال ۱۰ نفره شد باز هم شرایط سخت بود زیرا تیم ۱۰ نفره بیشتر دوندگی دارد ولی در دقایق آخر اذیت شدند. با یک نفر کمتر از لحاظ بدنی قفل کردند ما هم فشار بیشتری آوردیم ولی متاسفانه به گل نرسیدیم.
او در مورد برنامه پیکان برای چند بازی آینده اظهار کرد: تفکر مدیرعامل، کادرفنی و بچه ها این است که جزو چهار تیم بالای جدول باشیم.
فرامرزی در پایان در مورد جوان بودن تیم پیکان اما داشتن رتبه خوب هفتمی افزود: تیم خیلی جوان و بی حاشیه ای داریم انشاالله در چند بازی سخت پیشرو مقابل پرسپولیس و سپاهان بازی ها بیشتر دیده می شود و مردم می بینند که بازیکنان جوان ما خیلی خوب هستند البته در این ۲۴ هفته گذشته با تجربه شدند و خیلی از بازیکنان ما می‌توانند به تیم‌های بزرگ بروند.

دیدگاه‌ها