کد خبر : 1818636 | 19 فروردين 1401 ساعت 15:57 | 6.9K بازدید | 1 دیدگاه

آلگری: از بهانه آوردن و تعارف کردن خوشم نمی‌آید

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، می‌گوید دیدار فرداشب آنها برابر کالیاری از نظر فنی زشت خواهد بود.

آلگری: از بهانه آوردن و تعارف کردن خوشم نمی‌آید

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست ابتدای هفته یوونتوس برابر اینتر که باعث شد این تیم تا حدود زیادی از کورس قهرمانی فاصله بگیرد، آنها فردا شب برابر کالیاری قرار خواهند گرفت. تیم مکس آلگری محکوم به پیروزی در این بازی است تا حداقل رتبه چهارمی اش به خطر نیفتد.

ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس، پیش از دیدار برابر کالیاری گفت: "این بازی بسیار پیچیده خواهد بود. کالیاری در اودینزه شکست بدی را متحمل شد.  بازی در کالیاری همیشه سخت است. آنها یک تیم فیزیکی هستند. من فکر می کنم از نظر فنی بازی زشتی خواهد بود و ما باید از آن آگاه باشیم. برنده شدن ضروری است. رم فقط 5 امتیاز از ما عقب و بازی های زیادی باقی مانده است.

ما امروز آخرین جلسه تمرینی را داریم. متأسفانه مانوئل لوکاتلی به مدت چهار هفته از میادین دور خواهد ماند، آلوارو موراتا و ماتیا دی شیلیو محروم هستند. ما چند غایب داریم، اما این بهانه ای نیست."

1704125

باخت ابتدای هفته به اینتر: "فقط یک واکنش احتمالی وجود دارد. بازی های خوبی انجام دهید. بازی فردا با بازی با اینتر بسیار متفاوت خواهد بود. پیروزی در کالیاری هرگز آسان نیست و ما باید با شناخت حریفان، شرایط و محیط آنها آماده باشیم.

ما باید بازی ها را ببریم، این تنها چیزی است که باید به آن فکر کنیم. همه شرایط برای عملکرد خوب وجود دارد. هدف ما این است که به جمع چهار تیم برتر صعود کنیم. در حال حاضر، ما آنجا هستیم، اما رم نزدیک است. به همین دلیل است که ما فردا به یک عملکرد عالی نیاز داریم.  ما نمی توانیم ریسک کنیم، باید خود را با بازی وفق دهیم.  بازی فردا خیلی مهم است.

من آنچه را که مقابل اینتر دیدم آنالیز کردم. همیشه به این فکر می کنم که تیم چه می کند. ما شایسته چهارم شدن هستیم. ما باید برای پیشرفت کار می‌کنیم و می توانیم تا قبل از پایان فصل پیشرفت کنیم. من از تعارف خوشم نمی آید وگرنه تیمی می شویم که به تعارف بسنده می کنیم و بهانه پیدا می کنیم.   بهانه یا تعارف نمی خواهم، پیروزی می خواهم. اگر مقابل اینتر پیروز می شدیم، شانس کمی برای کسب عنوان قهرمانی داشتیم، اما اکنون باید روی هدف خود تمرکز کنیم، باید شفاف باشیم."

1704126

آینده پائولو دیبالا: "ما در طول هفته زمان برای کار داریم اما در عین حال، اهدافی داریم. هر بازیکنی در تیم باید سهم خود را داشته باشد و به ما کمک کند تا بدون توجه به آینده آنها در جمع چهار تیم برتر قرار بگیریم. پنج یا شش بازیکن داریم که قراردادشان تمام می شود. در حال حاضر باید روی زمین و نتیجه گیری تمرکز کنیم."

دیدگاه‌ها