کد خبر : 1818639 | 19 فروردين 1401 ساعت 16:31 | 8.1K بازدید | 6 دیدگاه

ناگلزمان: ما همچنان به فلسفه خود ایمان داریم

یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، می‌گوید کسب سه امتیاز در بازی فردا برابر آگزبورگ برای آنها بسیار مهم خواهد بود.

ناگلزمان: ما همچنان به فلسفه خود ایمان داریم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ فردا در چارچوب هفته بیست و نهم رقابت‌های بوندسلیگا به مصاف آگزبورگ خواهد رفت. شاگردان یولیان ناگلزمان در حال حاضر با 9 امتیاز بیشتر نسبت به تیم دوم یعنی دورتموند صدرنشین هستند و پیروزی در بازی فردا یک گام دیگر آنها را به قهرمانی نزدیک‌تر می‌کند.

یولیان ناگلزمان، پیش از دیدار تیمش مقابل آگزبورگ گفت: "فردا سه امتیاز وجود دارد که ما واقعاً به دنبال کسب کردن آن هستیم. ما فردا چیزهای زیادی را امتحان خواهیم کرد که برای بازی روز سه‌شنبه(ویارئال) نیز بسیار مهم خواهد بود. این یک بازی مهم خواهد بود؛ در یک ورزشگاه پر و دیداری که شخصیت یک دربی را دارد."

1704134

ناگلزمان در ادامه گفت: "بعد از بازی با ویارئال بحث‌هایی داشتیم. البته که همه ما ناامید شده بودیم زیرا تصور می کردیم شرایط متفاوتی در آن بازی رقم بخورد. امروز صحنه هایی را با تیم تماشا کردیم و در مورد اینکه سه شنبه چه کاری می توانیم انجام دهیم بحث کردیم.

ما همچنان به فلسفه خود ایمان خواهیم داشت. هیچ کس اوج عملکرد خود را در روز چهارشنبه نشان نداد. این به ما بستگی دارد که این مشکل را روز سه شنبه برطرف کنیم. ما شش روز فرصت داریم تا دوباره همه چیز را بهتر کنیم."

1703880

رد شدن درخواست تجدید نظر باشگاه فرایبورگ: "خوشحالم که توانستیم امتیازات را حفظ کنیم.
می خواهم تاکید کنم که به هیچ وجه از کریستین استریچ یا یوخن سایر ناامید نیستم. من فقط نظرم را بیان کردم."

دیدگاه‌ها