کد خبر : 1818646 | 19 فروردين 1401 ساعت 18:13 | 19.8K بازدید | 4 دیدگاه

زمان تحویل وطنی مشخص شد

در بازدید وزیر ورزش از وطنی، سجادی به هواداران وعده تابلوی روزشمار را داد. حالا این تابلو نصب شده و روی آن عبارت ۹۷ روز به چشم می خورد.

زمان تحویل وطنی مشخص شد

به گزارش "ورزش سه" استادیوم خانگی شمالی‌ها از سال گذشته و بعد از جمع آوری چمن مصنوعی، زیر ضربه بیل‌های مکانیکی و چرخ کامیون‌ها رفت تا تنها تیم لیگ برتری شمال کشور، دارای یک زمین استاندارد با چمن طبیعی شود. اما با گذشت ماه‌ها، تغییرات ملموسی در روند پروژه دیده نمی‌شد. در همین زمان، نساجی ابتدا به شهر ساری و ورزشگاه شهدای آن رفت ولی در ادامه به تشخیص کادر فنی، مازرونی‌ها به ورزشگاه امام رضای مشهد کوچ کردند.

 

1704149

 

در بازدید وزیر ورزش از ورزشگاه وطنی و همزمان با سفر استانی رئیس جمهور، سجادی از اختصاص بودجه و نظارت ویژه به این پروژه خبر داد و بعد از اعتراض هواداران مبنی بر مشخص نبودن زمان پایان عملیات اجرایی، دستور نصب یک روزشمار را برای پایان این پروژه صادر کرد. اما این تمام ماجرا نبود. در همان شب بازدید وزیر و در کنفرانس مطبوعاتی رئیس جمهور، بعد از سوال خبرنگار در مورد وضعیت استادیوم وطنی، رئیسی با دستور ویژه زمان اتمام پروژه را به یک ماه کمتر از زمان اعلام شده، تقلیل داد و بالاخره امروز، این تابلو نصب شد.

حالا بعد از ماه‌ها هواداران نساجی می‌توانند از زمان باز شدن درهای وطنی با خبر شوند. به ویژه اینکه به آرامی محدودیت‌ها برداشته می‌شود و اجازه حضور هواداران در ورزشگاه‌ها داده شده است. در کنار این باید دید آیا باشگاه نساجی بازی‌های باقیمانده فصل را که تنها در رتبه این تیم تاثیر می گذارد و خطر سقوط تهدیدش نمی‌کند، در مازندران برگزار می‌کند یا ترجیح می‌دهد در مشهد و دور از هواداران از رقبا میزبانی کند.

 

1704148

دیدگاه‌ها