کد خبر : 1818648 | 19 فروردين 1401 ساعت 18:29 | 11.8K بازدید | 3 دیدگاه

رانگنیک: نمی‌خواهم درباره سرمربی بعدی حرف بزنم

رالف رانگنیک، سرمربی منچستریونایتد، حاضر به صحبت درباره هویت سرمربی بعدی این تیم نشد.

رانگنیک: نمی‌خواهم درباره سرمربی بعدی حرف بزنم

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد روز شنبه در چارچوب رقابت‌های هفته سی و دوم لیگ برتر در ورزشگاه گودیسون پارک مهمان اورتون است. 
بحث درباره انتخاب سرمربی آینده شیاطین سرخ در هفته‌های اخیر داغ بوده و بسیاری از رسانه‌های خبری مدعی شده‌اند که توافق نهایی با اریک تن هاخ، سرمربی فعلی آژاکس، انجام شده و او فصل آینده روی نیمکت این تیم خواهد نشست. 
رانگنیک در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر اورتون درباره این موضوع گفت:«من فکر می‌کنم این کنفرانس خبری پیش از دیدار فردا است و تمایلی به صحبت درباره هیچ سرمربی جدیدی در اینجا ندارم. تا جایی که من می‌دانم همه مربیانی که باشگاه با آنها صحبت کرده همگی مربیانی درجه یک و تراز اول هستند.»

 

1698573


او با اشاره به شایعات مطرح شده درباره تن هاخ اظهار داشت:«اگر این شامل اریک تن هاخ هم می‌شود پس او هم مربی درجه یکی است. این تمام چیزی است که تا این جا می‌توانم بگویم. من در حال آماده کردن تیم برای بازی فردا و کسب سه امتیاز از این بازی هستم.»
این مربی آلمانی با اشاره به این که در جریان این مذاکرات قرار دارد اضافه کرد:« من می‌دانم که تا به حال با چه مربیانی صحبت شده و به همین دلیل تنها چیزی که می‌توانم بگویم همین است که همه مربیان خوبی هستند اما باز هم تاکید میکنم که تمرکز من روی بازی فردا و سایر دیدارهای پیش رو است.»
سرمربی موقت منچستریونایتد همچنان درباره ادامه حضورش در این تیم در فصل آینده گفت:« ما پیش از این روی قراردادی به عنوان مشاور توافق کرده بودیم. در چند هفته آینده در این باره صحبت خواهیم کرد. این مذاکرات در پایان فصل ادامه خواهد داشت. اما باز هم می‌گویم که تمام تمرکز من در حال حاضر روی بازی فردا و سفر به گودیسون پارک است.»

دیدگاه‌ها