کد خبر : 1818654 | 19 فروردين 1401 ساعت 19:48 | 9.6K بازدید | 2 دیدگاه

تصمیم نهایی اورتون؛ لمپارد ماندنی است

باشگاه اورتون تصمیمی برای اخراج فرانک لمپارد، سرمربی این تیم، علیرغم داشتن خطر سقوط ندارد.

تصمیم نهایی اورتون؛ لمپارد ماندنی است

به گزارش "ورزش سه"، حضور لمپارد روی نیمکت اورتون هم نتوانست کمکی به بهبود شرایط این تیم کند و آنها همچنان در سراشیبی سقوط در جدول لیگ برتر قرار دارند. 
این تیم در هفت بازی گذشته خود در لیگ برتر در شش بازی شکست خورد و در حال حاضر با کسب تنها 25 امتیاز از 29 بازی در رده هفدهم جدول رده‌بندی ایستاده تا فاصله زیادی با منطقه سقوط نداشته باشد. 
در روزهای اخیر شایعات بسیاری درباره احتمال برکناری فرانک لمپارد در فاصله کمتر از سه ماه پس از حضورش روی نیمکت اورتون و احتمال بازگشت سم آلاردایس به این تیم به گوش می‌رسید اما اسکای اسپورت خبر داد که مدیران این باشگاه معتقد هستند که تغییر مربی تاثیری در چشم انداز شرایط فعلی آنها در این لیگ ندارد. 

 

1687655


این مربی انگلیسی در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر منچستریونایتد که قرار است فردا در چارچوب رقابت‌های هفته سی و دوم لیگ برتر در گودیسون پارک برگزار شود گفت:« من از قوانین آگاه هستم و مشکلی با آن ندارم. پیش از این هم دوران مربیگری کوتاهی در چلسی داشتم که تنها 18 ماه آنجا بودم و همیشه تنها دو بازی تا اخراج فاصله داشتم.»
اگر اورتون در این فصل موفق به کسب امتیازهای لازم برای ادامه حضور در لیگ برتر نشود، برای اولین بار پس از 71 سال از رقابت‌‎های لیگ برتر به چمپیونشیپ سقوط خواهد کرد. 
چنین اتفاقی بحران مالی جدی‌ای را برای این تیم رقم خواهد زد، چرا که قرارداد بسیاری از بازیکنان تیم اول اورتون شامل بندی است که تاکید کرده در صورت سقوط این تیم به لیگ پایین‌تر این قرارداد به صورت خودکار فسخ خواهد شد.

دیدگاه‌ها