کد خبر : 1818658 | 19 فروردين 1401 ساعت 20:43 | 5.9K بازدید | 0 دیدگاه

اینزاگی: برد برابر یووه ما را در کورس حفظ کرد

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، می‌گوید پیروزی برابر یوونتوس از همه جهات برای این تیم ارزشمند بود.

اینزاگی: برد برابر یووه ما را در کورس حفظ کرد

به گزارش "ورزش سه"، اینتر روز شنبه در چارچوب رقابت‌های هفته سی و دوم لیگ ایتالیا در سن سیرو میزبان هلاس ورونا خواهد بود. 
پیروزی برابر یوونتوس باعث شد که اینتر فاصله خود با بیانکونری را افزایش دهد و همچنان شانس قهرمانی را خصوصا با توجه به تساوی هفته گذشته میلان داشته باشد. 
اینزاگی در کنفرانس خبری پیش از بازی برابر هلاس ورونا در پاسخ به سوالی درباره پیروزی برابر یووه گفت:« این برد از همه جهات برای ما مهم بود. ما توانستیم در بازی مستقیم برابر تیمی قدرتمند پیروز شویم و این برد به ما اجازه داد که به صدرنشین نزدیک بمانیم و به بهترین شکل ممکن بخش پایانی فصل را آغاز کنیم.»

 

1685470


این مربی ایتالیایی درباره کورس قهرمانی این فصل اظهار داشت:« من فکر می‌کنم این تیم اینتر توانایی پیروزی در هر دیداری را دارد. ما در تورین عملکرد خوبی داشتیم. هروقت ضربه می‌خوریم همه در کنار هم هستیم و این به ما اجازه داد که یک پیروزی خوب در دیداری بسیار مهم در مسیرمان به دست آوریم.»
او درباره بازی فردا برابر هلاس ورونا اضافه کرد:« ورونا بازی بسیار مهمی برای ماست و این بازی دشواری خواهد بود چون ما با تیمی که قدرت زیادی دارد و از حضور بازیکنانی باکیفیت بهره می‌برد روبرو خواهیم شد. ما باید بازی خوبی را ارائه کنیم و قدرت واقعی اینتر را نشان دهیم.»
سرمربی اینتر همچنین درباره غیبت لائوتارو مارتینز در این بازی گفت:« او در این دیدار حضور ندارد اما من خوش شانس هستم که بازیکنانی چون ژکو، کوریا، کایسدو و سانچز دارم که همگی عملکرد خوبی دارند. آنها در دسترس هستند و به بهترین شکل ممکن در تمرینات حاضر شده‌اند. با این حال، جدای از مهاجمان باید بازی خوبی را با کل تیم انجام دهیم.»

دیدگاه‌ها