کد خبر : 1818675 | 20 فروردين 1401 ساعت 00:10 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی الریان در غیاب شجاع خلیل‌زاده

مدافع ایرانی الریان در شب برتری تیمش مقابل استقلال دوشنبه حضور نداشت.

پیروزی الریان در غیاب شجاع خلیل‌زاده

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای هفته اول مرحله گروهی فصل ۲۰۲۲ لیگ قهرمانان آسیا، تیم فوتبال الریان که شجاع خلیل‌زاده در آن عضویت دارد، از ساعت ۲۱:۴۵ جمعه شب در ورزشگاه ملک عبدالله جده مقابل تیم استقلال تاجیکستان قرار گرفت.

یاران شجاع که سال گذشته نتوانستند در لیگ قهرمانان آسیا نمایش موفقیت‌آمیزی داشته باشند و از مرحله گروهی بالا بروند، در تقابل برابر استقلال تاجیکستان توانستند با یک بازی نزدیک و پایاپای، به برتری ارزشمندی در نخستین دیدارشان در این رقابت‌ها دست پیدا کنند.

تیم فوتبال الریان با وجود اینکه در پنج مسابقه از هفت دیدار اخیرش شکست خورده بود، در جدال آسیایی مقابل استقلال تاجیکستان توانست به برتری ۳ بر ۲ دست پیدا کند تا سه امتیازی و صدرنشین گروه A لیگ قهرمانان آسیا شود.

شجاع خلیل‌زاده، مدافع ایرانی الریان که در فصل اخیر لیگ ستارگان قطر یکی از مهره‌های ثابت تیمش بود، به دلیل آسیب دیدگی در فهرست مسابقه مقابل استقلال تاجیکستان حضور نداشت.

در دیگر مسابقه هفته اول گروه A لیگ قهرمانان آسیا، تیم‌های الهلال عربستان و شارجه امارات از ساعت ۰۰:۴۵ بامداد امروز شنبه(به وقت ایران) به مصاف هم خواهند رفت.

1704176

دیدگاه‌ها