کد خبر : 1818705 | 20 فروردين 1401 ساعت 10:58 | 8.6K بازدید | 1 دیدگاه

روایت الرایة از آمادگی کرسپو برای دیدار با سپاهان

روزنامه الرایة قطر در مطلبی به آمادگی هرنان کرسپو سرمربی الدحیل برای تقابل با سپاهان اشاره کرده است.

روایت الرایة از آمادگی کرسپو برای دیدار با سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال سپاهان نخستین دیدار خود در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را با پیروزی پر گل و قابل توجه 3 بر یک مقابل پاختاکور به پایان رساند. شاگردان نویدکیا با وجود اینکه نیمه اول را با شکست یک بر صفر به رختکن رفته بودند، اما در نیمه دوم موفق شدند 3 بار دروازه حریف را باز کنند و این تورنمنت را با یک پیروزی شیرین آغاز کنند.

در حالیکه انتظار می رفت الدحیل مدعی اصلی صعود از این گروه باشد، اما این تیم قطری در گام نخست برابر تیم عربستانی التعاون که میزبان این گروه است، با نتیجه 2 بر یک تن به شکست داد تا شاگردان هرنان کرسپو در وضعیت آشفته ای قرار بگیرند.

در همین رابطه، روزنامه الرایة قطر در مطلبی به دیدار بعدی الدحیل برابر سپاهان اشاره کرد و نوشت: الدحیل پرونده بازی فردای خود با سپاهان ایران در دومین دیدار دو تیم در گروه چهارم لیگ قهرمانان آسیا را باز کرد. الدحیل قرار است امروز تدارکات خود را برای این دیدار به پایان برساند. آنها به دنبال اولین پیروزی خود در این دوره از مسابقات قهرمانی قاره هستند تا باخت غیرمنتظره خود در دور اول برابر التعاون عربستان جبران کنند.

این روزنامه در ادامه نوشت: الدحیل به دنبال این است تا به شدت وارد فضای رقابتی برای قهرمانی شود و برای حفظ شانس خود جهت صعود از این گروه و حضور در مرحله بعدی مسابقات، به دنبال پیروزی برابر سپاهان است.

الرایة در پایان با اشاره به انگیزه های هرنان کرسپو سرمربی این تیم قطری اضافه کرد: سرمربی الدحیل برای جبران همه اشتباهات در دیدار التعاون تلاش خواهد کرد تا در دیدار با سپاهان بهترین ها را برای اصلاح مسیر، کسب پیروزی و حفظ شانس صعود این تیم از این گروه فراهم کند.

دیدگاه‌ها