کد خبر : 1818714 | 20 فروردين 1401 ساعت 11:35 | 14.2K بازدید | 1 دیدگاه

بازی با الدحیل کلید صعودمان است؛

حسینی: چمن خوب، پاس خوب، حیفم آمد استپ کنم!

هافبک تیم فوتبال سپاهان معتقد است این تیم برای صعود باید مقابل التعاون و الدحیل که تیم‌های قدرتمندی هستند، با تمرکز و بدون اشتباه باشد.

حسینی: چمن خوب، پاس خوب، حیفم آمد استپ کنم!

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا حسینی بازیکن تیم فوتبال سپاهان در گفتگویی با برنامه شب‌های فوتبالی در رابطه با گل زیبایی که در مصاف با پاختاکور به ثمر رساند، اینطور توضیح داد: خدا را شکر تیم ما در نیمه دوم خیلی خوب بازی را شروع کرد. نیمه دوم را هجومی و با تمرکز بازی کردیم و گل هم زدیم. بعد از گل دوم هم راحت‌تر بازی می کردیم. در صحنه گل سوم نمی‌دانم چرا به سمت چپ رفته بودم. با شهریار و سجاد جابجایی داشتیم. من سمت چپ آمدم و دانیال هم با یک حرکت فوق العاده به عرض آمد و پاس داد. یک لحظه می خواستم توپ را کنترل کنم ولی دیدم اینقدر توپ خوب روی زمین می آید که حیفم آمد آن را استپ (کنترل) کنم. واقعا اینقدر چمن خوب، توپ خوب که آدم نمی داند این توپ را استپ کند و بعد چه کاری انجام بدهد. تصمیم گرفتم سر ضرب بزنم و خدا را شکر تبدیل به گل شد.
محمدرضا حسینی در پاسخ به سوال دیگری که آیا سپاهان می‌تواند به عنوان صدرنشین به مرحله بعدی مسابقات صعود کند، اضافه کرد: واقعا شرایط تیم از هر لحاظ خوب است. هم شرایط اردو خوب است و هم شرایط بچه ها از نظر روحی و جسمی خیلی فوق العاده است. قبلا هم گفته ام که سپاهان در بازی با پاختاکور شخصیت بزرگ خودش را نشان داد. وقتی در لیگ قهرمانان آسیا عقب می افتید و اینطور به بازی برمی گردید، نشان می دهد که تیم هم از بازیکنان با کیفیت و هم از شخصیت بالای تیمی برخوردار است.
او سپس با اشاره به شرایط فنی بازی ادامه داد و تاکید کرد: و کار فنی قوی. من جا دارد اینجا  تشکر کردم. بین دو نیمه شرایط بازی را کاملا برای ما تشریح کردند. اشتباهات را گفتند. واقعا بین دو نیمه بچه ها اشتباهات را برطرف کردند و شرایط برگشت. کلی بخواهم بگویم شرایط تیمی فوق العاده است. فقط اینکه تیم هایی که با آنها همگروه هستیم، تیم های قدرتمندی هستند.

1704255


محمدرضا حسینی ادامه داد: تیم الدحیل که نیازی به معرفی ندارد. التعاون هم امسال شرایطش در جدول رده بندی اینطور شده است ولی در خانه و شهر خودشان بازی می کنند. امتیاز میزبانی را دارند. بازی اول هم الدحیل را بردند. این کار ما را خیلی سخت می کند. بازی های ما با این دو تیم فوق العاده سخت است و خیلی بیشتر از بازی اول باید با تمرکز و قوی تر بازی کنیم. نباید مقابل این تیم اشتباه کنیم چون جبرانش سخت خواهد بود ولی با شرایطی که در تیم می بینم، فکر می کنم ما می توانیم نتایج خوبی بگیریم. بازی قبلی که بردیم برای ما تمام شده، چون ما باید به زودی با الدحیل بازی کنیم و دیگر باید به فکر آن بازی باشیم. امیدوارم همین شرایط را حفظ کنیم. کمترین اشتباه را داشته باشیم تا بتوانیم این بازی را هم ببریم.
هافبک سابق ذوب آهن و فجرشهید سپاسی شیراز درباره اینکه آیا سپاهان می تواند از گروهش به مرحله بعدی صعود کند، عنوان کرد: خدا را شکر توانستیم بازی اول مرحله گروهی را خوب پشت سر بگذاریم. با روحیه خوبی به بازی الدحیل می رسیم. فکر می کنم بازی الدحیل کلید صعود ما باشد. ان شاالله اگر بتوانیم یک برد خوب مقابل الدحیل بیاوریم که کار خیلی سختی است، تا حدود زیادی مسیر صعودمان همواره می شود، اما حالا خیلی زود است که درباره صعود حرف بزنیم. این مهم است که الان به الدحیل فکر کنیم و بعد از الدحیل به بازی بعدی. باید همینطور بازی به بازی پیش برویم. امیدوارم با صعودمان همراه شود، چون هوادارنمان به خبر خوب و یک اتفاق خوب نیاز دارند.
از محمدرضا حسینی وینگر سپاهان پرسیده شد که چرا محرم نویدکیا تاکنون هیچ وقت از عملکرد تیمش رضایت نداشته است. او در واکنش به این سوال توضیح داد: آقا محرم شخصیتش طوری است که دنبال حرف‌های کلیشه‌ای نیست. واقعیت ها را عنوان می کند. به هر حال هر چه اسمش را بگذاریم، نیمه اول نتوانستیم آنطور که باید موقعیت سازی کنیم. شاید یکی دو موقعیت داشتیم ولی آنطور که باید و شاید بازی‌مان شکل نمی‌گرفت. آقا محرم یک ویژگی خوبی که دارند، این است که ایده آل گرا هستند. چه در مسائل تداکارتی تیم و چه مسائل دیگر. همیشه ایده آل گرا هستند و هیچ وقت دنبال چیزهای متوسط و کوچک نیستند. در زمین هم انتظار دارند وقتی این بازیکنان را در اختیار دارند، بهترین کیفیت را ارائه کنند.

1704257

 

محمدرضا حسینی در واکنش به این سوال که پس از قبول نشدن استعفای محرم نویدکیا نتایج سپاهان دگرگون شده است، بیان کرد: فقط می توانم همین را بگویم که از دو سه ماه گذشته حال تیم خوب شده است. بچه ها از نظر روحی، از لحاظ بدنی و از هر لحاظ دیگری خوب هستند. لذت می برم که در این دوره با محرم نویدکیا و این بازیکنانی که الان هستند، کار می کنم. روز به روز کیفیتم بالا می رود. از لحاظ فوتبالی و فکری و واقعا آدم لذت می برد. آقا محرم همیشه بهترین ها را می خواهد. به کم راضی نمی شود. دوست دارد بازیکن ها بهترین عملکرد را داشته باشند. در بازی با پاختاکور نکات خیلی خوبی را به ما گفتند و در نیمه دوم اجرا کردیم و مزدش را هم گرفتیم.
هافبک سپاهان در واکنش به این سوال که کدام تیم را در آسیا و همینطور گروه خودشان مدعی می داند، گفت: درست است الدحیل بازی اول را باخت ولی فکر می کنم اینقدر باتجربه هستند که به بازی بازگردند. تیم با کیفیت و با تجربه ای است. ما نباید به باخت آنها مقابل التعاون نگاه کنیم. همین که بازی اول را باختند و می خواهند به بازی برگردند، کار ما خیلی سخت تر می شود. قطعا بازی سختی داریم، چون یکی از کلیدهای صعودمان همین مسابقه است.

دیدگاه‌ها