کد خبر : 1818720 | 20 فروردين 1401 ساعت 11:46 | 8.8K بازدید | 10 دیدگاه

یک دلیل مهم برای شجاعت سپاهان و فولاد

سپاهان و فولاد دو نماینده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا شروع خوبی در مرحله گروهی بازی ها داشتند.

یک دلیل مهم برای شجاعت سپاهان و فولاد

به گزارش "ورزش سه"، فولاد اگر چه در بازی با الغرافه به برتری نرسید اما فوتبال مالکانه ای در برابر تیم آندره آ استرماچونی ارایه داد و در 67 درصد از زمان بازی صاحب توپ بود و اگر با بدشانسی مواجه نمی شد و ضربه لوسیانو به جای تیر به تور می چسبید به سه امتیاز بازی دست پیدا می کرد. سپاهان هم بعد از گلی که از تیم پاختاکور دریافت کرد در نیمه دوم به خود آمد و فوتبال متفاوتی ارایه داد و علاوه بر جبران گل خورده دو گل دیگر به ثمر رساند و با نتیجه 3-1 برنده شد.

نه به لطف نتایج به دست آمده بلکه به سبب بازی ای که از فولاد و سپاهان در بازی نخست دیدیم به نظر کمترین شایستگی این دو تیم صعود به مرحله حذفی بازی ها است. نمایش امیدوارکننده تیم جواد نکونام و محرم نوید کیا در بازی نخست می تواند یک دلیل مهم هم داشته باشد. اینکه آنها به خوبی درک کرده اند در فصل غیبت تیم های استقلال و پرسپولیس به دلیل عدم دریافت مجوز حرفه ای همه نگاه ها به آنهاست و همه امیدهای فوتبال ایران در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا به این دو تیم است. حتی می شود به فولاد و سپاهان در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا نگاه استقلال و پرسپولیس را داشت.

باور فولادی ها به اینکه می توانند در برابر یکی از تیم های حاضر در لیگ ستارگان قطر نمایش خوب داشته باشند از همان ابتدای بازی هویدا بود و حتی محرم نوید کیا نشان داد همانطور که در لیگ برتر ارایه گر بازی تهاجمی است می خواهد در لیگ قهرمانان آسیا هم فوتبال رو به جلویی را نمایش بگذارد و چالش موفقیت را یک بار دیگر ماجراجویی کند. به هر صورت فوتبال است و هزار و یک اتفاق اجتناب ناپذیر پیش می آید اما می شود به صراحت گفت تیم های سپاهان و فولاد مسیر درستی را برای موفقیت در بازی های لیگ قهرمانان آسیا انتخاب کردند. باور موفقیت و ارایه بازی تهاجمی آنها را می تواند به نقطه ای خوب در لیگ قهرمانان آسیا برساند و چه خوب که آنها به این نتیجه رسیده اند که در فصل غیبت تیم های استقلال و پرسپولیس یک ماموریت مهم به دوش دارند؛ اینکه جای خالی این دو تیم را در لیگ قهرمانان آسیا پر کنند.

دیدگاه‌ها