کد خبر : 1818732 | 20 فروردين 1401 ساعت 12:45 | 9.1K بازدید | 19 دیدگاه

پرسپولیس عصبانی بازی می‌کرد

درخشان: محکومیت یحیی عادلانه نبود

حمید درخشان معتقد است سرخ‌ها در بازی مقابل هوادار عصبی بازی می‌کردند و از آرامش لازم برخوردار نبودند.

درخشان: محکومیت یحیی عادلانه نبود

به گزارش "ورزش سه"، درخشان، پیشکسوت پرسپولیس در ابتدا راجع به بازی مقابل هوادار بیان کرد:  بازی با هوادار بازی خوبی نبود؛ به نظرم پرسپولیس می‌توانست آن بازی را ببرد ولی به خاطر تغییراتی که داشت نتوانست. هوادار می‌خواست یک امتیاز از پرسپولیس بگیرد و تمام تلاشش را کرد یک بازی بسته را انجام دهد.  چیزی که مشخص است این است که همخوانی خوبی در پرسپولیس نبود؛ هماهنگی خوبی در خط فوروارد و خط هافبک نداشتند؛ بسیار عصبی و سردرگم بازی کردند و نمی‌دانم این عصبانیت از روی نیمکت نشأت گرفته بود یا مصاحبه ها ولی همه این اتفاقات دست به دست هم داد تا پرسپولیس با آرامش بازی نکند.

درخشان ادامه داد: امتیاز آن بازی بسیار به درد پرسپولیس می‌خورد استقلال مقابل پیکان امتیاز از دست داد و در واقع اگر پیروز می‌شدیم الان اختلاف کم شده بود. امیدوارم در آینده شرایط عوض شود و شانس برای پرسپولیس باشد که فاصله‌اش را با استقلال کم بکند.

او در مورد اینکه آیا تمیروف در حد پرسپولیس بوده یا خیر بیان کرد:  این بازیکن اصلاً در حد تیم نبود. من روز اول گفتم اجازه دهید چند بازی بگذرد و بعد نظرم را بدهم ولی متاسفانه هیچ چیزی از این بازیکن ندیدم.

درخشان در خصوص این که گوهری گلر اول پرسپولیس شده اظهار داشت: گلر اول پرسپولیس شدن با یک یا دو بازی به دست نمی‌آید. گلر اول پرسپولیس کسی است که پنج سال در دروازه پرسپولیس باشد. الان شانس به گوهری رو کرده و باید تلاشش را بیشتر کند تا جایش محکم شود و یک گلر شش دانگ باشد. این دروازه‌بان مسئولیت زیادی دارد و باید حواسش را جمع کند.

1704285

پیشکسوت پرسپولیس در مورد جام حذفی گفت: تیم ها در جام حذفی بسته بازی می کنند و به دنبال کشیدن بازی به وقت اضافه و ضربات پنالتی جلوی پرسپولیس هستند. سرخ‌ها باید هشیارانه بازی کنند. اگر تیم جام حذفی را از دست دهد شانسش برای لیگ هم کمتر خواهد شد. آلومینیوم هجومی بازی نخواهد کرد و دنبال این است که در ضد حمله به پرسپولیس گل بزند.

او در پایان راجع به محرومیت یحیی گفت: خیلی بی انصافی بود. به نظرم این حکم عادلانه بود؛ می‌توانستند یک یا دو جلسه او را محروم کند‌.  شش جلسه بسیار ناعادلانه است. نبود او روی نیمکت می تواند تاثیر گذار باشد ولی امیدوارم بچه ها تلاش بیشتری بکند. هنوز نمی‌توان قهرمان جام حذفی و لیگ را پیش‌بینی کرد چرا که کار بسیار سختی در پیش است.

دیدگاه‌ها