کد خبر : 1818758 | 20 فروردين 1401 ساعت 15:12 | 48.4K بازدید | 10 دیدگاه

تصمیم او منطقی بود

13 سال پیش بود، با ژاوی دست‌به‌یقه می‌شدم!

دنی آلوز، ستاره برزیلی بارسا تصمیم ژاوی در مورد خط زدن نام او از فهرست اروپایی را منطقی دانست ولی گفت که اگر 13 سال پیش بود، واکنشی متفاوت نشان می‌داد.

13 سال پیش بود، با ژاوی دست‌به‌یقه می‌شدم!

به گزارش "ورزش سه"، دنی آلوز در انتقالات زمستانی بود که به بارسلونا برگشت. پس از  5 سال و نیم او بار دیگر پیراهن بارسا را به تن کرد و در مدت اخیر توانسته خوب و تاثیرگذار نیز کار کند، با این وجود ژاوی هرناندز، سرمربی بارسا که برای قراردادن خریدهای جدید در فهرست اروپایی با محدودیت مواجه بود، ترجیح داد روی نام آلوز قلم قرمز بکشد. اتفاقی که کمتر کسی تصورش را داشت.

1690249

 

آلوز در مصاحبه با موندودپورتیوو و در مورد احساسش پس از اطلاع از تصمیم ژاوی گفت:« قبلا هم در این مورد صحبت کرده‌ام. درک می‌کنم که زندگی مقاطع مختلفی دارد و اینکه من الان در چه مقطعی هستم؛ نزدیک‌تر از همیشه به پایان دوران فوتبال. اگر 13 سال پیش و در 25 سالگی این اتفاق رخ می‌داد و از فهرست بارسا خط می‌خوردم، قطعا با ژاوی دست‌به‌یقه می‌شدیم اما الان اینجا هستم تا صرفا کمکی برای بارسا باشم. می‌دانم برای ژاوی خط زدن من تصمیمی دردناک بود ولی باید یک تصمیم قطعی می‌گرفت. زندگی متعلق به شجاعان است و باید عواقبش را نیز پذیرفت. می‌دانستم که ژاوی ترجیح می‌دهد سه مهاجم جدیدی که جذب شده‌اند؛ به‌خاطر نیاز تیم به گل حفظ کند و من به‌خاطر پست بازی‌ام باید کنار می‌ماندم. به نظر من هم تصمیم او منطقی بود.»

1700154

 

در صورت قهرمانی بارسا در لیگ اروپا خودت را جزو تیم قهرمان می‌دانی؟« البته که اینطور است. این یک جام برای بارسلوناست هرچند که طبیعتا کمی حس و حالم فرق خواهد کرد. اینکه جزئی از تیم باشی و قهرمان شوی، احساسی متفاوت دارد ولی با تمام وجود دوست دارم بارسا قهرمان شود.»

1689249

 

نیمکت نشینی در ال‌کلاسیکو:« گفته‌ام که بودن در بارسلونا برایم هدیه‌ای باورنکردنی بود و اینکه به پایان فوتبالم نزدیک می‌شوم. تا سال قبل در برزیل حضور داشتم و حالا فرصت بازی برای بارسا بار دیگر نصیبم شده است. باید از موقعیت‌هایی که زندگی نصیبتان می‌کند استفاده کنید. مهم نیست نیمکت نشین باشید یا داخل زمین، تکرار می‌کنم، بازنده کسی است که مرا در اختیار ندارد.»

دیدگاه‌ها