کد خبر : 1818767 | 20 فروردين 1401 ساعت 16:01 | 14.3K بازدید | 3 دیدگاه

نباید ریسک کرد

ژاوی: بهترین‌ها را می‌خواهیم ولی شرایط مالی خوب نیست

ژاوی هرناندز در مورد خریدهای تابستانی بارسا تاکید داشت که نباید وضعیت اقتصادی باشگاه را با خطر مواجه کرد.

ژاوی: بهترین‌ها را می‌خواهیم ولی شرایط مالی خوب نیست

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در لالیگا پس از 6 برد متوالی توانسته بود به رتبه دوم برسد که پس از پیروزی دیشب سویا به رده سوم سقوط کرد. بارسا دو بازی کمتر از سویا انجام داده و در صورت پیروزی بر لوانته در بازی فردا جایگاه خود را پس خواهد گرفت. آبی اناری‌ها پنج‌شنبه شب در زمین آینتراخت فرانکفورت و از دور رفت یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا، به تساوی 1-1 رسیدند و حال قصد دارند با برتری بر لوانته بار دیگر به جاده پیروزی برگردند.

1697352

 

ژاوی هرناندز سرمربی بارسا در نشست خبری امروز خود گفت:« لوانته در زمین اتلتیکو و ویارئال پیروز شده و حریف بسیار دشواری خواهد بود. این بازی مثل بازی پنج‌شنبه برای ما یک فینال دیگر است. اخیرا در زمین لوانته خوب نتیجه نگرفته‌ایم و بازی فردا محک مناسبی خواهد بود.»

وضعیت مصدومیت پیکه:« مشکل جرارد جدی نیست. او ماه‌هاست که مصدومیتی جزئی دارد و برای حضور در میدان تلاش و انرژی مضاعفی به خرج داده است. برای بازی فردا غایب است و ببینیم به بازی برگشت با آینتراخت خواهد رسید یا خیر.»

تمدید با سرجی روبرتو:« باشگاه نظر من در این مورد را خوب می‌داند و ببینیم دو طرف به توافق خواهند رسید یا خیر. او تمرین با گروه را شروع کرده و باید دید شرایط بدنی او چگونه خواهد بود. وضعیت مصدومیت او مثل آنسو فاتی رو به بهبود است.»

1702005

 

عثمان دمبله:« نمی‌دانم شرایط دمبله قبل از ورود من به بارسا چطور بود ولی از زمانی که من اینجا هستم، او بازیکنی متعهد، حرفه‌ای و در خدمت تیم بوده است. بازیکنی که توانسته تفاوت‌ها را رقم بزند. خوب تمرین می‌کند، خوب از خودش مراقبت می‌کند و یک حرفه‌ای به تمام معنا بوده است. از او گلایه‌ای ندارم و کاملا راضی هستم.»

خریدهای جدید:« شرایط اقتصادی ما در بهترین وضعیت خودش نیست ولی می‌دانم که مدیریت باشگاه در حال برنامه ریزی برای تقویت تیم در تابستان است. آنها اولویت‌های مرا می‌دانند، اینکه بهترین‌ها را می‌خواهیم ولی باید محتاط باشیم. شرایط اقتصادی به گونه‌ای است که نباید ریسک کنیم.»

1704063

 

توقف برابر فرانکفورت:« بازی را دوباره تماشا کردم و باید بگویم خوب نبودیم. توپ‌های زیادی را در مناطقی از دست دادیم که به حریف اجازه ضدحمله می‌داد. در استفاده از فضاها برای طراحی حمله هم موفق نبودیم. مشکلات زیادی در زمین داشتیم ولی با این حال نتیجه بدی هم نگرفتیم. زمین بازی البته خوب نبود. بازی فردا با لوانته کاملا متفاوت است و اگر مثل پنج‌شنبه باشیم، شکست می‌خوریم. نباید آن همه توپ از دست بدهیم.»

تمدید با دنی آلوز:« بگذارید ببینیم چه خواهد شد. وضعیت اقتصادی باشگاه پیچیده است. با دنی انتخاب سخت است. او برای ما بازیکن مفیدی بوده ولی ما برای سال آینده برنامه ریزی می کنیم؛ شرایط اقتصادی خوب نیست.»

دیدگاه‌ها