کد خبر : 1818768 | 20 فروردين 1401 ساعت 16:20 | 46.6K بازدید | 12 دیدگاه

کارلس آلنیا:

به‌خاطر بارسا دوست دارم رئال را شکست دهیم

هافبک سابق بارسا که اکنون برای ختافه بازی می‌کند، از انگیزه‌های بالایش برای شکست رئال در بازی امشب سخن گفت.

به‌خاطر بارسا دوست دارم رئال را شکست دهیم

به گزارش "ورزش سه"، زمستان دو سال پیش بود بارسلونا و ختافه پس از چند روز مذاکره بر سر انتقال کارلس آلنیا به توافق نهایی رسیدند. آلنیا که جایی در ایده‌های رونالد کومان سرمربی بارسا نداشت، به‌صورت قرضی راهی ختافه شد و تا پایان فصل به این تیم مادریدی متعهد شد. در قرارداد او هیچ بند خرید دائمی گنجانده نشده بود.

1621218

 

کومان تابستان 2020 به آلنیا گفته بود که جایی در برنامه‌هایش ندارد ولی او که محصول آکادمی لاماسیاست، امیدوار بود بتواند نظر سرمربی هلندی را تغییر دهد اما در نهایت چنین نشد. آلنیا زمستان سه سال پیش نیز قرضی به بتیس رفته بود ولی در نهایت تصمیم گرفت به بارسا برگردد و شانسش را زیر نظر کومان امتحان کند.

در نهایت او تابستان گذشته به شکل قطعی راهی ختافه شد. تیمی که امشب به مصاف رئال در برنابئو خواهد رفت. آلنیا در مورد رویارویی با رئال گفت:« وقتی برابر رئال قرار می‌گیرید، باید کاری کنید که این تیم در زمین احساس راحتی نکند. البته اینکه رئال در برنابئو به چنین شرایطی دچار شود، دشوار است.هدف این است که شب، شب رئال نباشد؛ به خصوص که پس از بازی با چلسی شاید خسته باشند ولی رئال بیش از 20 سال است که به بازی‌های فشرده در لیگ قهرمانان و لالیگا عادت دارد.»

1547041

 

آلنیا ادامه داد:« همیشه بازی در برنابئو به من حس و انگیزه خاصی می‌دهد. هم‌تیمی‌های سابقم در بارسا برای من پیغام فرستاده‌اند و خواستند که امشب رئال را متوقف کنیم. ما پیروزی می‌خواهیم تا وضعیت‌مان در جدول بهتر شود. اگر کمکی هم به بارسا شود که چه بهتر. بارسا این روزهای فرم خوبی دارد و شاید آماده‌ترین تیم لالیگا هم باشد. شاید رئال را متوقف کردیم و لالیگا هیجان انگیزتر هم شد.»

دیدگاه‌ها