کد خبر : 1818777 | 20 فروردين 1401 ساعت 16:52 | 21.6K بازدید | 3 دیدگاه

اقدام قطر برای حل مشکل استقرار طرفداران؛

اقامت در کشتی کروز برای تماشای جام جهانی!

طرفداران فوتبال می‌تواند در اقامتگاه‌های ویژه برای جام جهانی 2022 قطر مستقر شوند.

اقامت در کشتی کروز برای تماشای جام جهانی!

به گزارش "ورزش سه"، ‌با مشخص شدن گروه‌های جام جهانی ٢٠٢٢ قطر و بالا رفتن هیجان مسابقات برای تماشاگران، تقاضا برای خرید بلیت‌های مسابقات نیز افزایش یافته است.

در شرایطی که بلیت مسابقات جام جهانی با قیمت مناسبی به تماشاگران ارائه می‌شود، یکی از نگرانی‌ها در خصوص هتل‌ها و اقامتگاه‌هاست که با افزایش فزاینده قیمت مواجه شود، اما ناصر الخاطر، رئیس کمیته محلی برگزاری جام جهانی از قیمت مناسب هتل‌ها گفته است.

ناصر الخاطر، رئیس کمیته محلی برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ قطر می‌گوید: «ما متعهد هستیم برای هواداران فرصت لذت بردن از جام جهانی مقرون به صرفه را فراهم کنیم. می‌دانیم که در تورنمنت‌های قبلی، افزایش قیمت وجود داشت تا به این شکل از هواداران استفاده شود، اما ما همیشه مصمم هستیم از این اتفاق اجتناب کنیم».

ناصر با اشاره به نگرانی هواداران در خصوص قیمت هتل‌ها، می‌افزاید: «نگرانی هواداران وقتی با قیمت‌ها مواجه می‌شوند، قابل درک است، بنابراین ما در تلاشیم هزینه‌ها تا حد امکان برای آنها مقرون به صرفه باشد».

رئیس کمیته محلی برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ قطر می‌گوید: «قطر یک پورتال اقامتی آنلاین ایجاد کرده که حدود ۸۰ درصد از موجودی هتل‌ها در طول جام جهانی در این پورتال در دسترس هستند. رزرو هتل از این راه، این اطمینان خاطر را ایجاد می‌کند ‌که با برآورده شدن تقاضا، شاهد افزایش مصنوعی قیمت (حباب) نباشیم. راه دیگری هم برای رزرو اقامتگاه در دسترس هواداران خواهد بود، اما اگر آنها دنبال ارزان‌ترین راه هستند، باید اینجا آن را پیدا کنند».

هواداران می‌توانند با استفاده از پورتال، گزینه‌های مختلف اقامتی از اتاق در هتل‌های دو تا پنج ستاره، آپارتمان‌ها و ویلاها، کشتی‌های تفریحی لوکس تا کمپ‌های صحرایی را در آن بیایند.

تماشاگران جام جهانی ٢٠٢٢ قطر می‌توانند پس از خرید بلیت و دریافت «هیا کارت» (Hayya Card) برای رزرو محل اقامت خود نیز اقدام کنند.

قطر به‌عنوان میزبان جام جهانی ۲۰۲۲ یک پورتال اقامتی ویژه تماشاگران راه‌اندازی کرده که رزرو هتل، آپارتمان، ویلا و اقامتگاه‌هایی در کشتی‌های کروز به‌وسیله «هیا کارت» امکان‌پذیر خواهد بود.

دیدگاه‌ها