کد خبر : 1818813 | 20 فروردين 1401 ساعت 19:53 | 3.3K بازدید | 3 دیدگاه

بایرن ۱-۰ آگزبورگ؛ برد اقتصادی با پنالتی لواندوفسکی

بایرن مونیخ در یک بازی سخت موفق شد با تک گل لواندوفسکی آگزبورگ را شکست دهد.

بایرن ۱-۰ آگزبورگ؛ برد اقتصادی با پنالتی لواندوفسکی

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ صدرنشین امروز از سری مسابقات هفته بیست و نهم بوندس‌لیگا میزبان آگزبورگ بود که در پایان این دیدار با نتیجه 1-0 به سود تیم میزبان خاتمه یافت.

اگرچه بایرن مونیخ در نیمه اول توپ و میدان را در اختیار داشت اما نتوانستند موقعیت خاصی روی دروازه آگزبورگ ایجاد کنند و تیم یولیان ناگلزمان درست مثل دیدار برابر ویارئال ناامیدکننده ظاهر شد.

1704423

هر طور که بود حملات بایرن مونیخ در نیمه اول نتیجه‌ای در پی نداشت تا بازی در پایان 45 دقیقه ابتدایی با همان تساوی بدون گل خاتمه پیدا کند.

بایرن مونیخ در نیمه دوم شروع بهتری داشت و می‌توانست توسط جمال موسیالا به گل اول دست پیدا کند اما بی دقتی این ستاره جوان مانع از رقم خوردن این اتفاق شد.

در دقیقه 82 بالاخره قفل دروازه آگزبورگ شکسته شد و بایرن مونیخ توانست گل اول را وارد دروازه این تیم کند. خطای هند مدافع این تیم باعث شد داور نقطه پنالتی را نشان دهد. مطابق انتظار رابرت لواندوفسکی پشت توپ ایستاد و موفق به گلزنی شد تا نتیجه 1-0 شود.

1704428

چند لحظه بعد کینگزلی کومان می‌توانست در مصافی تک به تک دروازه آگزبورگ را برای بار دوم باز کند اما بی‌دقتی این ستاره فرانسوی اجازه نداد بایرن‌مونیخ فاصله را به دو گل افزایش دهد.

در ادامه این جاشوا کیمیش بود که می‌توانست گل دوم بایرن‌مونیخ را به ثمر برساند اما ضربه محکم این بازیکن به تیر دروازه برخورد کرد.

در ادامه بازی نیز اتفاق خاصی روی دروازه‌ها رخ نداد تا بایرن مونیخ با همان تک گل رابرت لواندوفسکی از روی نقطه پنالتی به پیروزی رسیده و جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کند.

1704424

دیدگاه‌ها