کد خبر : 1818822 | 20 فروردين 1401 ساعت 21:21 | 4.4K بازدید | 5 دیدگاه

ناگلزمان: امروز فقط باید برنده می‌شدیم

یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ‌ معتقد است در این مقطع از فصل خوب بازی کردن اهمیت چندانی ندارد‌.

ناگلزمان: امروز فقط باید برنده می‌شدیم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ امروز در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و نهم بوندس‌لیگا میزبان آگزبورگ بود و نهایتا موفق شد با تک گل رابرت لواندوفسکی که از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید حریف خود را شکست دهد و یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک‌تر شود‌.

یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، در پایان بازی گفت: "امروز یک بازی بود که فقط باید برنده می‌شدیم. ما تعویض‌های بسیار خوبی انجام دادیم، سابی و کینگ با جسارت‌شان پس از ورودشان برد بازی را برای ما به ارمغان آوردند. مخصوصا سابیتزر بازی بسیار خوبی انجام داد."

1704443

ناگلزمان در ادامه گفت: "نیمه اول خوب نبود. فکر می‌کنم 20 دقیقه اول بعد از استراحت بسیار خوب بود، سپس افت داشتیم و بعد در 10 دقیقه آخر خوب کار کردیم. در مرحله‌ای از فصل هستیم که  لازم نیست خوب بازی کنید، باید خوب دفاع کنید و برنده شوید. ما این کار را کردیم"

بایرن مونیخ سه‌شنبه شب در یک بازی سرنوشت‌ساز به مصاف ویارئال خواهد رفت. دیدار رفت دو تیم با یک گل به سود تیم اسپانیایی خاتمه یافت و بایرن برای صعود به جمع چهار تیم پایانی لیگ قهرمانان محکوم به برد با اختلاف دو گل در خانه است. ناگلزمان در این‌باره نیز گفت: "برای پیروزی بر ویارئال به 60 تا 70 درصد پیشرفت احتیاج داریم."

دیدگاه‌ها