کد خبر : 1818826 | 20 فروردين 1401 ساعت 21:58 | 6.4K بازدید | 3 دیدگاه

پیولی: تابستان کسی روی میلان حساب نمی‌کرد

استفانو پیولی، سرمربی میلان مدعی شد کسی در ابتدای این فصل این تیم را مدعی قهرمانی توصیف نمی‌کرد.

پیولی: تابستان کسی روی میلان حساب نمی‌کرد

به گزارش "ورزش سه"، روسونری با 67 امتیاز در صدر جدول سری آ قرار داشته و تا این هفته یک امتیاز بیشتر از ناپولی رده دومی و چهار امتیاز بیشتر از اینتر در اختیار دارد. میلان فردا به مصاف ناپولی خواهد رفت و استفانو پیولی، سرمربی ایتالیایی این تیم مدعی شد تیمش تلاش می‌کند در این فصل غیرقابل پیش بینی هواداران روسونری را خوشحال کند.

استفانو پیولی گفت: "اعداد و ارقام بزرگ حاوی پیامی برای شما هستند. ما می‌دانیم که باید در بخش پایانی فصل پیشرفت کنیم و در این مدت سعی کرده‌ایم با دقت و اثربخشی بیشتری روی این موضوع کار کنیم. رقابت قهرمانی سری آ غیرقابل پیش بینی است و هیچ تیم کاملی وجود ندارد. سیتی 12 یا 13 امتیاز از لیورپول جلوتر بود، اما فردا تنها با یک امتیاز برتری به مصاف این تیم می‌رود. 

1696754

همه تیم‌های حاضر در لیگ لحظاتی پرفراز و نشیب را تجربه می‌کنند و ما باید با تلاش فراوان بر این مشکلات غلبه کنیم. ما نشان داده‌ایم که می‌توانیم با کار تیمی بر مشکلات پیروز شویم و این هدفی است که باید روی آن تمرکز کنیم.

حضور در این موقعیت برای ما افتخارآمیز است و هیچ‌کس در فصل تابستان تصور نمی‌کرد ما بتوانیم برای فتح اسکودتو مبارزه کنیم، اما اکنون ما در این شرایط هستیم. من به ارزیابی‌هایی اشاره می‌کنم که در تابستان روی کاغذ انجام شد، اما ما نیم فصل دوم فوق‌العاده‌ای را سپری می‌کنیم. 

البته ما محدودیت‌های خاص خودمان را داریم، اما کیفیت‌ تیم موضوعی مهم‌تر است. نمی‌توانم قولی در مورد ناراحت شدن یا نشدن هواداران برای دیدار مقابل تورینو بدهم، اما سعی می‌کنیم آنها را خوشحال کنیم. هو شدن فرانک کسیه؟ من با او صحبت نکرده‌ام، اما ما انگیزه فراوانی داشته و روی بازی متمرکز هستیم."

دیدگاه‌ها