کد خبر : 1818829 | 20 فروردين 1401 ساعت 22:23 | 4.2K بازدید | 2 دیدگاه

اینتر 2 - 0 ورونا؛ امیدوار به فتح اسکودتو

اینتر با ارائه نمایشی درخشان در نیمه اول با دو گل ورونا را مغلوب کرد.

اینتر 2 - 0 ورونا؛ امیدوار به فتح اسکودتو

به گزارش "ورزش سه"، بعد از کسب برتری روحیه بخش در خانه یوونتوس، اینتر این هفته در استادیوم سن سیرو با دو گل از سد ورونا گذشت تا همچنان از شانس قابل توجهی برای فتح اسکودتو در فصل جاری برخوردار باشد.

اینتر بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی و روی پاس به بیرون دونزل دومفرایس و ضربه زمینی ایوان پریشیچ صاحب موقعیت خوبی برای گلزنی شد، اما مونتیپو عکس العمل خوبی از خود نشان داد.

1704449

اما در دقیقه 25 اینتر به گل اول این دیدار دست یافت. ارسال دقیق ایوان پریشیچ از سمت چپ به درون محوطه با ضربه نیکو بارلا در دهانه دروازه همراه شد و هافبک ایتالیایی گل اول نراتزوری را به ثمر رساند.

لحظاتی بعد این بار ارسال نیکو بارلا در محوطه به خوآکین کوره‌آ رسیده و این مهاجم آرژانتینی صاحب موقعیت خوبی برای گلزنی شد، اما ضربه او زاویه نداشت و با واکنش خوب مونتیپو همراه شد.

اما در دقیقه 30 اینتر به گل دوم نیز دست یافت. ایوان پریشیچ دوباره در نقش گلساز ظاهر شد و پاس او در محوطه به ادین ژکو رسید. این مهاجم باتجربه از سد مدافع مستقیم خود گذشته و با ضربه‌ای دقیق از فاصله‌ای نزدیک موفق به زدن گل دوم اینتر شد.

1704450

در ادامه جیووانی سیمئونه در گوشه محوطه فرصت داشت اختلاف را کم کند، اما ضربه او با عکس العمل سمیر هندانوویچ همراه شد و در نهایت نیمه اول با دو گل به سود اینتر به اتمام رسید.

اینتر نیمه دوم را نیز هجومی شروع کرد و در همان دقایق ابتدایی دومفرایس از زاویه‌ای دشوار در سمت راست موقعیت خوبی برای زدن گل سوم داشت، اما ضربه او راهی به دروازه ورونا پیدا نکرد.

در دقیقه 68 و روی دفع توپ ضعیف مدافعان ورونا بود که هاکان چالهان اوغلو فرصت بسیار خوبی در سمت چپ محوطه برای زدن گل سوم داشت، اما ضربه او با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقایقی بعد این بار دنیله دی آمبریزیو در گوشه محوطه صاحب بخت مناسبی برای گلزنی شد، اما ضربه او نیز راهی به دروازه حریف پیدا نکرد. در ادامه اینتر به‌خوبی جریان بازی را کنترل کرده و در نهایت با همان دو گل برتری از سد ورونا عبور کرد.

دیدگاه‌ها