کد خبر : 1818835 | 20 فروردين 1401 ساعت 23:19 | 5.4K بازدید | 3 دیدگاه

اینزاگی: از ریسک قبول پیشنهاد اینتر آگاه بودم

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر مدعی شد تیمش تا پایان فصل در بهترین فرم ممکن در میدان حاضر خواهد شد.

اینزاگی: از ریسک قبول پیشنهاد اینتر آگاه بودم

به گزارش "ورزش سه"، دو پیروزی متوالی مقابل یوونتوس و ورونا باعث شد روزهای تلخ اینتر تمام شده و این تیم دوباره به مدعی فتح اسکودتو تبدیل شود. سیمونه اینزاگی، سرمربی ایتالیایی اینتر مدعی شد تیمش در مسابقه مقابل ورونا در نیمه اول عملکرد خوبی داشته و در نیمه دوم نیز به مدیریت جریان مسابقه پرداخت است.

سیمونه اینزاگی گفت: "ما از قدرت ورونا باخبر بوده و خود را برای این مسابقه به خوبی آماده کرده بودیم. در نیمه اول بسیار خوب ظاهر شده و در نیمه دوم شرایط را مدیریت کردیم. تیم وظیفه خود را به‌خوبی انجام داد و بعد از برتری در تورین، امشب تداوم و ثبات داشتیم. 

1699836

من همیشه اعتماد به‌نفس داشته‌ام، زیرا می‌دانم اینتر چه مسیری را که دنبال می‌کند. از ریسک قبول هدایت تیم قهرمان ایتالیا آنهم در شرایطی که بازیکنان مهمی را از دست داده بود، آگاهی داشتم. 

اما باشگاه و هواداران همیشه شرایط را درک کرده و در کنار ما بودند. باید فداکاری می‌کردیم و ما در حال طی یک مسیر بسیار خوب هستیم. ما مدعی هستیم و در این هفت مسابقه به بهترین شکل ممکن حاضر خواهیم شد. در چند مسابقه از نظر ذهنی آماده نبودیم و نتایج مورد نظر حاصل نمی‌شد. ما نمی‌توانستیم مثل قبل بازی کنیم، اما چنین اتفاقی برای همه تیم‌ها رخ می‌دهد. 

پیروزی مقابل یوونتوس خوب بود و حالا خوشحالیم برابر ورونای قدرتمند که در شرایط مناسبی قرار دارد نیز به برتری دست یافتیم.‌ اگر در برابر ورونا به پیروزی نمی‌رسیدیم، برتری تورین بی اهمیت می‌شد. بازیکنان اینتر همه خوب بازی کردند و نمی‌خواهم از یک بازیکن خاص نام ببرم، زیرا همه خوب ظاهر شدند."

دیدگاه‌ها