کد خبر : 1818852 | 21 فروردين 1401 ساعت 01:10 | 5.7K بازدید | 1 دیدگاه

کالیاری 1-2 یوونتوس: سه امتیاز برای امید به قهرمانی

یوونتوس در دیداری خارج از خانه موفق شد با نتیجه 2-1 کالیاری را شکست بدهد.

کالیاری 1-2 یوونتوس: سه امتیاز برای امید به قهرمانی

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار شاگردان آلگری ابتدا از حریف عقب افتادند اما گل های ماتیس دلیخت و دوشان ولاهوویچ، سه امتیاز این بازی را نصیب بیانکونری کرد. 

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدن اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد.
در دقیقه 10 بود که کالیاری روی اولین موقعیت جدی‌اش به گل رسید. رضوان مارین که در میانه زمین توپ را از دیبالا گرفته بود، پشت محوطه جریمه ژوائو پدرو را صاحب موقعیت کرد و او هم با یک شوت تماشایی دروازه را باز کرد.
در ادامه بازی متعادل دنبال شد تا اینکه در دقیقه 20، دیبالا صاحب یک موقعیت خوب شد اما ضربه او از بالای دروازه کالیاری به بیرون رفت.
در دقیقه 23 بود که ضربه پلگرینی بعد از برخورد به آدریان رابیو وارد دروازه کالیاری شد اما داور بعد از استفاده از VAR این گل را نپذیرفت.
حملات یوونتوس ادامه پیدا کرد و این تیم چند موقعیت خطرناک دیگر هم روی دروازه حریف به وجود آورد اما ضربات نهایی بازیکنان این تیم نتوانست کرانیو، دروازه بان کالیاری، را مغلوب کند.
این حملات ادامه داشت تا اینکه سرانجام در دقیقه 45، قفل دروازه میزبان باز شد. روی حرکت خوب خوان کوادرادو از سمت چپ و ارسال او به پشت محوطه شش قدم بود که ماتیس دلیخت با ضربه سر کار را تمام کرد تا نیمه اول با تساوی 1-1 به پایان برسد.

1704497

نیمه دوم هم با برتری یووه آغاز شد و در دقیقه 47، روی ضربه والی دیبالا، کیه‌لینی توانست دروازه حریف را باز کند اما این گل هم به دلیل آفساید پذیرفته نشد. 
دو دقیقه بعد نوبت کیه‌لینی بود که دیبالا را در موقعیت گلزنی قرار بدهد اما ضربه ستاره آرژانتینی بار دیگر از بالای دروازه به بیرون رفت.

برتری یوونتوسی ها در مالکیت توپ ادامه داشت اما بازیکنان این تیم در ایجاد موقعیت توفیق چندانی نداشتند تا اینکه در دقیقه 68، روی پاس خوب رابیو، ولاهوویچ صاحب موقعیت شد اما ضربه او به کنار دروازه برخورد کرد.
تلاش یوونتوسی ها برای رسیدن به گل سرانجام در دقیقه 75 نتیجه داد و ولاهوویچ گل برتری بیانکونری را به ثمر رساند. روی پاس در عمق دیبالا بود که ولاهوویچ به هر شکل ممکن از مدافعان کالیاری عبور کرد و با یک ضربه مطمئن حساب کار را 2-1 کرد.

1704498

 در دقایق پایانی این بازیکنان کالیاری بودند که برای زدن گل تساوی پیش کشیدند و صاحب یکی دو موقعیت خوب هم شدند اما نتوانستند از این فرصت ها استفاده کنند. در نهایت بازی با برتری 2-1 یوونتوس به پایان رسید تا این تیم با یک بازی بیشتر به فاصله 5 امتیازی میلان صدرنشین برسد و در فاصله 6 هفته تا پایان فصل، همچنان به قهرمانی امیدوار باشد.

دیدگاه‌ها