کد خبر : 1818867 | 21 فروردين 1401 ساعت 09:54 | 5.7K بازدید | 5 دیدگاه

آلگری: بازی زیبا فراموش می‌شود، فقط پیروزی!

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس از سبک بازی تیمش در جریان برتری مقابل کالیاری دفاع کرد.

آلگری: بازی زیبا فراموش می‌شود، فقط پیروزی!

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس در شرایطی که ابتدا دروازه خود را مقابل کالیاری باز شده دیده بود، در نهایت با گل های ماتیس دی لیخت و دوسان ولاهوویچ 1-2 حریف خود را مغلوب و جایگاه خود در رده چهارم جدول را تثبیت کرد. مکس آلگری در پایان این دیدار مدعی شد سبک بازی تماشایی از ذهن همه رفته و این تنها نتایج است که در خاطرات باقی می ماند.

مکس آلگری گفت: "من علاقه ای به باختن ندارم، بنابراین حاضرم بد بازی کنیم و مورد انتقاد قرار بگیریم، اما پیروز شویم. هیچکس عملکرد یکشنبه گذشته را به یاد نمی آورد، همه فقط به یاد دارند که اینتر به سمت فتح اسکودتو حرکت کرد، نه اینکه کدام تیم چگونه بازی کرد. نکته خنده دار این است که شما در رسانه ها همیشه در مورد فوتبال زیبا صحبت می کنید، اما اولین کسی هستید که فقط روی نتیجه تمرکز دارید. 

1704125

به من گفته شد که تا دقیقه 75 مقابل ویارئال، همه در سایت ها و شبکه های اجتماعی عملکرد یوونتوس را مورد تمجید قرار می دادند، اما تا دروازه ما باز شد سبک بازی یوونتوس مانند یک فاجعه توصیف شد. این رویه منطقی نیست. عملکرد تفاوتی نداشت و تنها چیزی که تغییر کرد نتیجه بود. من از شنیدن انتقادات لذت می برم، اما هر از چند گاهی برخی از آنها کمی زیاده روی می کنند و این مرا عصبانی می کند. این فقط به ما مربوط نمی شود بلکه به طور کلی فوتبال اینگونه است. 

ایتالیا چهار بار قهرمان جام جهانی شده و ما سبک مختص به خودمان را داریم، اما 15 سال است باید سبک پپ گواردیولا را دنبال کنیم و انگار متوجه نمی شویم که سبک تیم های او نیز تغییر کرده است. ما در بازی رودررو مقابل اینتر مغلوب شدیم تا دیگر فرصت فکر کردن و جاه طلبی در مورد اسکودتو را از دست بدهیم. ما باید واقع بین باشیم و من همچنان می گویم که اینتر به خصوص با برنامه بازی هایش بخت اول قهرمانی است."

دیدگاه‌ها