کد خبر : 1818877 | 21 فروردين 1401 ساعت 11:00 | 2.3K بازدید | 0 دیدگاه

اردو با ازبکستان خیلی به درد ما خورد

شه‌بخش: دید همه دنیا به بوکس ایران تغییر کرده است

نخستین مدال‌آور جهانی بوکس ایران گفت: دید همه دنیا نسبت به فدراسیون بوکس و تیم ملی ایران تغییر کرده است.

شه‌بخش: دید همه دنیا به بوکس ایران تغییر کرده است

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، دانیال شه‌ بخش، در خصوص برگزاری اردوی مشترک ملی‌پوشان بوکس ایران با ازبکستان اظهار داشت: اردو با کشورهایی مانند ازبکستان برای بوکس ایران نیاز است. این اردو نیز بسیار خوب بود و قطعاً تاثیراتی مثبتی در آینده خواهد داشت. تمرین با بوکسورهای قدرتمند ازبکستان خیلی به درد ما و تیم ملی خورد و امیدوارم در آینده اردوهای مشترک بیشتری با ازبکستان و سایر کشورهای قدرتمند بوکس دنیا داشته باشیم.

وی در خصوص تمرین ملی‌پوشان با دو قهرمان المپیک کشور ازبکستان گفت: واقعاً تمرین در کنار قهرمانان المپیک اتفاق خوبی بود. این دو بوکسور در المپیک 2016 ریو موفق به کسب مدال طلا شده بودند و این خیلی برای ما مهم است که در کنار قهرمانان شماره یک دنیا تمرین و با آنها بدن به بدن بشویم. این اتفاق قطعاً در روند پیشرفت تیم ملی و ملی‌پوشان بسیار تاثیرگذار خواهد بود و مطمئناً انگیزه بسیاری برای تک‌تک بچه‌ها خواهد بود.

نخستین مدال‌آور تاریخ بوکس ایران در خصوص انگیزه‌های خود  برای آینده عنوان کرد: حقیقتاً مدال المپیک حق بوکس و تیم ملی ایران است. تیم ملی فعلی بوکس ایران دیگر تیم ملی سال‌های قبل نیست و دید همه دنیا نسبت به تیم ملی و فدراسیون بوکس ایران تغییر کرده است. ما واقعاً در سال گذشته تغییرات را ایجاد کردیم و سال بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم. بوکس ایران در سال 1400 لحظات بسیارلذت بخش و تاریخی را تجربه کرد و امیدوارم در سال جاری و سال‌های آینده نیز بهترین اتفاقات برای بوکس و ورزش ایران رقم بخورد.

شه‌بخش در خصوص کسب مدال در بازی‌های آسیایی گفت: در هر شرایطی به دنبال رقم زدن بهترین‌ها هستم. در سال جاری بازی‌های آسیایی را پیش‌رو داریم و به امید خدا من و تیم ملی بهترین نتایج را در بازی‌های آسیایی کسب کنیم. همیشه در سخت‌ترین شرایط بهترین قول‌ها را دادم و امیدوارم این بار نیز بهترین نتایج را برای ایران عزیز، فدراسیون بوکس و تیم ملی رقم بزنم.

دیدگاه‌ها