کد خبر : 1818879 | 21 فروردين 1401 ساعت 11:02 | 8.6K بازدید | 11 دیدگاه

پوچتینو: هنوز بابت حذف مقابل رئال مادرید ناامیدیم

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی پاری سن ژرمن مدعی شد این تیم فرصت چندانی برای هماهنگی در این فصل نداشته است.

پوچتینو: هنوز بابت حذف مقابل رئال مادرید ناامیدیم

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن بعد از حذف از لیگ قهرمانان در لیگ فرانسه عملکرد خوبی داشته و در دو مسابقه اخیر خود 11 بار دروازه حریفان را باز کرد. مائوریسیو پوچتینو، سرمربی آرژانتینی ضمن ابراز ناامیدی مجدد بابت حذف در مقابل رئال مادرید، تاکید کرد آینده درخشانی در انتظار باشگاه پاری سن ژرمن خواهد بود.

مائوریسیو پوچتینو گفت: "مشکل این است که بسیاری از مردم نمی خواهند به صحبت های ما گوش دهند. از ابتدای فصل گفتم که ایجاد هماهنگی بین لیونل مسی، کیلیان امباپه و نیمار نیازمند زمان است و آنها باید یکدیگر را بشناسند. این هماهنگی چه در داخل و چه خارج از زمین زمان می برد و این زمان قابل تعیین یا کاهش نیست. ما از شرایط آگاه بودیم و سال گذشته رقابت های یورو و کوپا برگزار شد.

1700214

در برخی موارد نیز وقفه بازی های ملی وجود داشت و بازیکنان به اردوی تیم های ملی خود می رفتند. وقتی به لحظات تعیین کننده فصل رسیدیم زمان آماده سازی کمی داشتیم. الان وقت داریم بیشتر کار کنیم و طبیعی است که شرایط خیلی بهتر می شود. این‌ها بهانه نبودند و عین واقعیت است. در آن مقطع شرایط برای تیم و بازیکنان بسیار سخت بود.

هنوز در اردوی تیم بابت حذف مقابل رئال مادرید در لیگ قهرمانان ناامیدی وجود دارد. ادامه دادن در این شرایط کار آسانی نیست، اما بازیکنان پاری سن ژرمن حرفه ای هستند. آن ها باید از این اتفاق عبور کرده و برای رسیدن به هدف باشگاه و تاریخ سازی با کسب دهمین عنوان قهرمانی در لیگ فرانسه تلاش کنند. سال سختی برای باشگاه و بازیکنان بود، اما همه ما شایسته آن هستیم که فصل را به بهترین شکل ممکن به پایان برسانیم و بتوانیم از این تجربیات درس بگیریم، زیرا پاری سن ژرمن آینده فوق العاده ای خواهد داشت."

دیدگاه‌ها