کد خبر : 1818898 | 21 فروردين 1401 ساعت 12:04 | 4.7K بازدید | 8 دیدگاه

نویر: مطمئنم شکست مقابل ویارئال را جبران می‌کنیم

مانوئل نویر، کاپیتان بایرن مونیخ نسبت به بازگشت تیمش در دیدار مقابل ویارئال اطمینان دارد.

نویر: مطمئنم شکست مقابل ویارئال را جبران می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در شبی که در خانه ویارئال چندان خوب بازی نکرد، با یک گل مغلوب این تیم شد تا کار دشواری برای صعود به نیمه نهایی در مسابقه این هفته در خانه داشته باشد. مانوئل نویر، سنگربان آلمانی بایرن مونیخ بعد از برتری 0-1 این تیم مقابل آگزبورگ مدعی شد آنها در کنار هواداران از این مرحله عبور کرده و شکست دور رفت مقابل ویارئال را جبران می کنند.

1699897

مانوئل نویر گفت: "ما بازی را خیلی خوب شروع نکردیم و سرعت تیمی در نیمه اول چندان زیاد نبود. در نیمه دوم بهتر عمل کردیم و شتاب و موقعیت های بیشتری برای گلزنی وجود داشت و در پایان ما با شایستگی و با یک گل پیروز شدیم. مهم این بود که کلین شیت کرده و به سه امتیاز این دیدار دست یابیم. آگزبورگ در دو بازی آخر خود پیروز شده و از اعتماد به نفس خوبی برخوردار بود. اما در مجموع می توان گفت که ما به وضوح تیم بهتری بودیم. من مطمئن هستم و باور دارم که سه شنبه شرایط خوبی خواهیم داشت. همه ما هیجان زده هستیم و ما همراه با هواداران بایرن به موفقیت دست پیدا می کنیم."

رابرت لواندوفسکی نیز در مورد این پیروزی گفت: "به یک برد ارزشمند دست یافتیم و من پنالتی مهمی را تبدیل به گل کردم. در مجموع این دیدار آماده سازی خوبی برای بازی برگشت مقابل ویارئال بود. ما می خواهیم روز سه شنبه و در دیدار برگشت پویایی و تحرک بالایی داشته باشیم. وقتی ورزشگاه مملو از تماشاگر است، احساس کاملا متفاوتی به ما دست می دهد."

دیدگاه‌ها