کد خبر : 1818899 | 21 فروردين 1401 ساعت 12:26 | 3K بازدید | 2 دیدگاه

ماتیس دی لیخت:

یوونتوس در نیمه اول کند و بی‌دقت بود

ماتیس دی لیخت، مدافع هلندی یوونتوس کسب سه امتیاز را مهم ترین هدف این تیم مقابل کالیاری توصیف کرد.

یوونتوس در نیمه اول کند و بی‌دقت بود

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس هفته گذشته علیرغم ارائه نمایشی برتر نسبت به اینتر در خانه مغلوب این تیم شدند تا دیگر شانسی برای فتح اسکودتو نداشته باشند. دیشب و در شرایطی که ابتدا کالیاری از یوونتوس پیش افتاده بود، این تیم با گل های ماتیس دی لیخت و دوسان ولاهوویچ سه امتیاز مهم این دیدار را از آن خود کرد. ماتیس دی لیخت در پایان این دیدار اعتراف کرد یوونتوس در دقایق ابتدایی کند و بی دقت ظاهر شده، اما در نهایت شایسته کسب پیروزی برابر حریف خود بوده است.

1704569

ماتیس دی لیخت به اسکای اسپورت ایتالیا گفت: "ما دیدار مقابل کالیاری را بد شروع کردیم و بلافاصله نیز دروازه ما در همان دقایق ابتدایی باز شد. شاید خیلی کند و آرام در جریان مسابقه ظاهر شده و البته توپ را نیز خیلی راحت از دست می دادیم. در نهایت بازی بسیار سختی در مقابل کالیاری در طول 90 دقیقه داشتیم، اما در پایان موفق شدیم به پیروزی دست یافته و سه امتیاز این مسابقه را از آن خود کنیم.

شخصا خودم ترجیح می دهم بلافاصله پس از شکست در یک مسابقه دوباره به میدان رفته و بازی کنم. ما حالا فقط یک بازی در طول هر هفته در پیش داریم، باید سخت تمرین کنیم تا به برتری دست یابیم و به نظر من ما مقابل کالیاری شایسته کسب پیروزی بودیم. از اینکه موفق به باز کردن دروازه حریف شدم بسیار خوشحالم، اما نکته مهم برای ما کسب سه امتیاز در دیدار برابر کالیاری بود. حالا تمام تمرکز ما روی بازی بعدی یوونتوس خواهد بود."

دیدگاه‌ها