کد خبر : 1818918 | 21 فروردين 1401 ساعت 14:01 | 7.8K بازدید | 2 دیدگاه

دلیل نرفتن فراز به کرمان چه بود؟

تکذیب شایعه تهدید کمالوند توسط هواداران مس

مدیرعامل باشگاه خیبر خرم‌آباد شایعه تهدید فراز کمالوند توسط هواداران مس را تکذیب کرد.

تکذیب شایعه تهدید کمالوند توسط هواداران مس

به گزارش "ورزش سه"، فراز کمالوند سرمربی تیم خیبر خرم‌آباد بعد از دیدار تیمش مقابل شمس آذر قزوین نسبت به تیم مس کرمان موضع گیری کرد. او معتقد بود کمیته اخلاق باید به ماجرای بازی نکردن دو تیم مقابل مس و همچنین حضور خوشه طلایی ساوه با تیم جوانانش مقابل این تیم کرمانی ورود کند.
این مساله بازتاب گسترده ای در استان کرمان و به خصوص نزد هواداران مس داشت و باعث شد شایعاتی مطرح شود. در این خصوص گفته می‌شود کمالوند از سوی طرفداران مس تهدید شده در صورتی که برای بازی جام حذفی به کرمان برود، از سوی آنها با او برخورد می‌شود. نرفتن کمالوند همراه تیم خیبر به کرمان برای بازی حذفی نیز به شایعات افزود.
حالا اما مدیرعامل باشگاه خیبر چنین شایعه عجیبی را تکذیب کرده است. حسین اسدی پور درباره عدم حضور تیم اصلی خیبر و همچنین فراز کمالوند در کرمان برای بازی جام حذفی گفت: اینکه می‌گویند کسی و یا کسانی آقای کمالوند را تهدید کرده‌اند اصلا درست نیست و صحت ندارد.
او ادامه داد: در هیات مدیره نشستیم و تصمیم گرفتیم با توجه به حساسیت بازی های لیگ یک و احتمال خستگی تیم، نفرات اصلی به کرمان نروند و یک تیم با هدایت آقای خادمی در بازی با مس حاضر شوند. اگر این بحث مطرح بود خودم به عنوان مدیرعامل باشگاه باید اولین نفری باشم که تهدید می‌شود. مهمان‌نوازی آقایان بسیار جای تقدیر و تشکر دارد. 
مدیرعامل خیبر افزود: مسابقه هم بدون حاشیه برگزار شد و به هر حال نتیجه و خروجی بازی این بود. به تیم مس کرمان تبریک می‌گویم. ان‌شاالله این تیم به عنوان نماینده لیگ یک در دور بعدی جام‌حذفی هم موفق باشد.

دیدگاه‌ها