کد خبر : 1818944 | 21 فروردين 1401 ساعت 16:50 | 7.2K بازدید | 0 دیدگاه

ایوان پریشیچ:

اینتر برگشته؛ می‌توانیم بازهم قهرمان شویم

ستاره کروات اینتر پس از برتری بر ورونا تاکید کرد که می توانند از عنوان قهرمانی خود دفاع کنند.

اینتر برگشته؛ می‌توانیم بازهم قهرمان شویم

به گزارش "ورزش سه"، در آغاز هفته سی‌و‌دوم سری A ایتالیا، شب گذشته دو بازی برگزار شد که در مهمترین آنها تیم فوتبال اینتر در ورزشگاه سن‌سیرو میهمان خود هلاس ورونا را با نتیجه2-0 شکست داد.

نیکولو بارلا در دقیقه 22 و ادین ژکو در دقیقه 30 دو گل نراتزوری را به ثمر رساندند تا این تیم برای اولین بار در سال 2022 موفق به کسب دو پیروزی پی در پی در سری A شود. 

1704645

 

در حقیقت اینتر برای اولین بار از زمانی که در فاصله ماه‌های نوامبر 2021 تا ژانویه 2022 موفق به کسب هشت برد متوالی شده بود، دوباره دو برد پی در پی به دست آورد. این بیست‌و‌دومین بازی بدون باخت متوالی اینتر برابر ورونا در سری A بود که شامل 18 برد و چهار تساوی می‌شود.

1704646

 

با این نتیجه شاگردان سیمونه اینزاگی که در این فصل 31 بازی انجام داده‌اند 66 امتیازی شدند و با توجه به تفاضل گل و نتیجه بهتر در بازی رو در‌ رو با ناپولی رده دوم را تصاحب کردند.

در پایان این بازی ایوان پریشیچ به DAZN گفت:« امیدواریم این پیروزی به این معنی باشد که اینتر به مسیر همیشگی برگشته است، چرا که نتایج در ماه های فوریه و مارس مثبت نبودند اما ما هنوز در بین تیم های مدعی هستیم و چیزی تمام نشده است. دوست ندارم در مورد گذشته صحبت کنم و می خواهم روی زمان حال تمرکز کنم. ما تقریباً دو سال دلتنگ هواداران‌مان بودیم. قطعا با حضور هواداران در بازی‌های خانگی‌مان ادامه دادن لیگ تا انتها آسان‌تر خواهد بود. فصل گذشته عنوان قهرمانی را به دست آوردیم و این فصل تا فوریه عملکرد خوبی داشتیم. تیم های زیادی برای کسب اسکودتو تلاش می کنند اما اگر مثل امروز بازی کنیم، بدویم و بجنگیم، قهرمان خواهیم شد.»

دیدگاه‌ها